Yvonne Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Goedemorgen frummers. Lekker afgekoeld hier, alles tegen elkaar open en genieten van een koele luchtstroom. Geen zon, maar das ook niet erg voor een keertje De douche is weer vrij en koffie en thee staan klaar. Kom maar op met die zaterdag de 22e ...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 En goedemorgen Toine, Momentum, Skyer, jowan en Harp... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Goedemorgen Yvonne - Harp , ziet er mooi uit buiten - lekker weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Klopt, ziet er prima uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Goedemorgen Yvonne harp en Toine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Goedemorgen Lars. Goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Redelijk en jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Jowan, wat is er toch aan de hand dat je wél het forum bekijkt, maar niet meer post? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Ik heb als een blok geslapen, maar twee heel vervelende nachtmerries gehad. Word je zo lekker depri wakker van... Maar goed, een lekkere douche, het geluid van de vogels en een bakje thee zorgen er wel voor dat dat gevoel snel verdwijnt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Dat is vervelend inderdaad. Eerst koffie hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Dagpact: Lars en vanavond meld ik mij af pff Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Goedemorgen! Gisteren nog doorgefeest lars? Waarvan droomde je vonneke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 20 minuten geleden zei Yvonne: Jowan, wat is er toch aan de hand dat je wél het forum bekijkt, maar niet meer post? Ik zou me r ni te druk maken. Doet hij duidelijk ook niet. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Ja Fleurtje gisteren ook gedronken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Goedemorgen, nat hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Flink Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Ik ga wat zinnigs doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 goedemorgen allen. Wakker met hoofdpijn. Even langzaam aan dus. Lezen en eerst zwemmen zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Goedemorgen Lika kalm aan dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Lars toch.... En goedemorgen Fleurtje en Suiker. Nou Fleur, eerst droomde ik dat Kees weer manisch was. Manisch klinkt wel grappig maar is vaak een hel voor de mensen om de persoon heen... En toen droomde ik dat ik met het vliegtuig op vakantie zou gaan, maar dat ik eerst nog even examen op de luchthaven moest doen. Dat ik weer haast had omdat ik de verkeerde kant opgelopen was en vervolgens nog even snel naar de wc moest (ja, ik moet áltijd naar de wc) En dat ik toen mijn tas met alles er in op de wc had laten staan..... en dat ik van het 'toezicht' de wc niet meer in mocht om te kijken of hij daar nog stond.. en blablabla bal. Hm, eigenlijk valt het nog wel mee. Meestal wordt ik vermoord in een nachtmerrie en das veel erger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 (bewerkt) Reactie op Lars.... Zal ik doen. Jij ook hè? 22 juli 2017 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 werk ze Fleurtje, En goedemorgen Lika... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Dagpact: Lars en vanavond meld ik mij af pff Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Heb je indicatie voor BW verslavingszorg @Lars of voor GGZ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Ik krijg of het is aangevraagd een indicatie voor wlz wet langdurende zorg. Maar niet verslavingzorg ggz en ik denk verzorging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden