Tinto Geplaatst 22 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Belabberd ga weer terug naar bed, hier heb ik van geleerd nog nooit zo erg geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Sterkte Tinto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SuzanneB Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 (bewerkt) Voor als je uit bed komt: sterkte. Gewoon voor kiezen om nu weer het goede pad op te gaan! 22 juli 2017 bewerkt door SuzanneB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 22 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Ben weer boven water, ben nog een half mens. Dank voor jullie lieve reacties, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Hoe is het nu, @Tinto? Hou je het droog? Lukt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SuzanneB Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Ik leef ook mee Tinto. Hoe voel je je? Probeer vandaag in ieder geval niet te drinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 22 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Voel me nog steeds beroerd en zeker geen zin in drinken, het is dit keer wel heel erg slecht gevallen weliswaar een fles wijn op maar heb dit weleens vaker gedaan, ik heb nog steeds hoofdpijn duurt wel heel erg lang. hoop dat het morgen over is een fijne avond en voor straks welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Slaap lekker en hopelijk morgen voel je je wat beter. Fijn dat je nu niet drinkt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 22 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2017 Ga nu slapen zou mooi zijn het klokje rond SuzanneB reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 23 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2017 Tinto, jammer maar nu 'gewoon' weer verder?! Kun je misschien terug halen wat er fout is gegaan? Had je enorm trek en was dat uiteindelijk niet te weerstaan? Of wilde je 'gewoon' drinken en heb je dat gedaan? Of, iets anders.... Het kan helpen dat na te gaan en op te schrijven. Zo leer je je lastige momenten steeds beter herkennen. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 23 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2017 Sita een zwak moment, was bij mijn vriendin geweest en heel gezellig s'middags nog het gras gemaaid toen kreeg ik zo,n trek of is het de gewoonte en ging in allerijl een fles wijn halen met zoute haring zo heerlijk genieten. Maar dit keer erge last ervan gehad mijn neus en voorhoofd zit dicht moet door mijn mond ademen daar wordt je ook zo moe van de maïsvelden staan hier volop in bloei. Nu zit ik aan een kopje thee veel beter dan wijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2017 Hoi Tinto, 'Opstaan en knietjes afvegen'...wordt wel eens gezegd...en dat heb je gedaan. Trek, gewoonte...of gewoonte en dan trek...onbewust allerlei koppelingen. Inderdaad bedenken wat er gebeurde en een plan voor de volgende keer...geniet van je thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 23 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2017 Dank je kruidenthee, thee is op zit nu aan de karnemelk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SuzanneB Geplaatst 23 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2017 Dag 2 alweer Tinto! Goed bezig. Heb je voor jezelf al een beetje bedacht wat je de volgende keer kan doen als je weer zo'n fles wil halen? Misschien goed om een plan B te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 24 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2017 Moeilijk Susanne plan b trekken weet ik op dit moment wel , een stuk wandelen dat is het beste voor mij, of piano spelen, het is ook vaker bij mij als ik moe ben wil ik nogal graag wijn drinken dat is natuurlijk helemaal fout en dan heb ik helemaal geen zin in wandelen. Deze week probeer ik me aan plan b te houden in iedergeval ik blijf positief dit wordt mijn 3e dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SuzanneB Geplaatst 24 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2017 Lastig he. Wel goed om over na te denken natuurlijk. Hier schrijven helpt ook! Hoe gaat het verder vandaag? Veel zin of valt het mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 25 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2017 Nou Susanne ik zou je vertellen gisteren helemaal geen zin in drinken dus ook niet gedaan, evandaag dag 4 en voel me best wel trots en jij gaat ook super goed SuzanneB reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 25 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2017 Dank je harp, vandaag lukt het ook ik voel me ineens sterk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2017 Gefeliciteerd met dag 4 Dag voor dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SuzanneB Geplaatst 25 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2017 Goed van Je! Op naar dag 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 26 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2017 (bewerkt) Gisteren voelde ik me zo goed en vandaag belabberd, zo,n druk op mijn hoofd en behoorlijk last van allergie dat maakt het er niet prettiger op , maar ik houd vol afleiding zoeken .......ik heb al een stuk gewandeld , vanmiddag gras maaien en misschien naar de stad fietsen 26 juli 2017 bewerkt door Tinto Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2017 Je doet het supergoed, Tinto. Dag voor dag. Ik vind het ook nog bikkelen , hoor. We houden vol. Ik maak mijn doelen ook kleiner weer. Ik moet altijd zoveel van mezelf. Dat probeer ik vandaag eens los te laten. Ik ga het klein houden. Ik hoop dat die allergie gauw over is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SuzanneB Geplaatst 27 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2017 Hoe gaat het nu Tinto? Beetje kunnen slapen? Dag 6 alweer, nog 1 dagje en je zit op een week! Goed van je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 27 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2017 Ja we doen het super goed herstel en Susanne, vandaag gaat het beter en bijna een week een mooi vooruitzicht een week geen alcohol dat lukt me wel dank jullie wel voor de steun ga nu lekker aan de thee met een afthereight Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tinto Geplaatst 28 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2017 Het gaat goed de week zit er bijna op, ga vandaag een mooi bloemstukje halen voor buiten op de tafel een . voor mezelf alvast want vandaag drink ik niet. Vond het nogal prijzig €20 maar achteraf gezien helemaal niet HELEMAAL GRATIS dat is al 1 van voordelen als je geen alcohol neemt. Mijn 2e voordeel is dat ik weet dat ik het kan en nu wachten op de rest Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden