Spring naar bijdragen

Dinsdag, 11 juli 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Voor mij hielp afleiding zoeken niet langer dan een uur. Vaak sloeg ik erin door. Later leerde ik dat ik mijn emoties moest aangaan en er geen weg omheen (afleiding) zoeken.

Het is niet gewoon stoppen met gebruiken, het is een fatsoenlijk, sober leven opbouwen. Da's andere koek. Dat is geheel anders leren denken. O der andere het leven nemen zoals het komt en niet het voor een ander laten en zelf afleiding zoeken.

Als er mensen zijn die dit echt in het Itali AA NA willen, dan hoor ik dat wel. Na donderdag wordt het koeler, nog maar 38 graden. Het weer. Veel drinken...;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eens jowan. Dat bedoelde ik ook met een alternatief.

Er is zo'n kinderboek. 'Wij gaan op berenjacht' daarin komt steeds de zin voor:" wij kunnen er niet bovenover, wij kunnen er niet onderdoor, wij moeten er wel recht doorheen." Zo voelt het een beetje. Er recht doorheen. (Door het leven) en dat is bere-spannend, maar wedden dat we een grote vangen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zeg die zinnen vaak tegen mezelf het afgelopen jaar. Het avontuur tegemoet. Beren vangen;-)

Zorgt er meestal voor dat ik niet het gevoel heb iets te missen, maar dat ik het idee heb iets heel avontuurlijks te doen. ( werkt niet altijd, wel vaak)

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...