Gast Geplaatst 11 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2017 (bewerkt) Zo Bor, heftigggggg! maar wat een eye-opener. Jeempie. Je verhaal hakt er in! 11 juli 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2017 Brood maken is moeilijk...maar ik maak me r ni druk om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2017 Drinken heeft uiteindelijk geen enkel voordeel. Schijnvoordelen. En ik moet het zelf doen, stoppen en gestopt blijven. Maar gelukkig niet alleen. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2017 Kan ni slecht zijn bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2017 Ik ben bij je Thee kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2017 Voor mij hielp afleiding zoeken niet langer dan een uur. Vaak sloeg ik erin door. Later leerde ik dat ik mijn emoties moest aangaan en er geen weg omheen (afleiding) zoeken. Het is niet gewoon stoppen met gebruiken, het is een fatsoenlijk, sober leven opbouwen. Da's andere koek. Dat is geheel anders leren denken. O der andere het leven nemen zoals het komt en niet het voor een ander laten en zelf afleiding zoeken. Als er mensen zijn die dit echt in het Itali AA NA willen, dan hoor ik dat wel. Na donderdag wordt het koeler, nog maar 38 graden. Het weer. Veel drinken...;-) kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2017 Eens jowan. Dat bedoelde ik ook met een alternatief. Er is zo'n kinderboek. 'Wij gaan op berenjacht' daarin komt steeds de zin voor:" wij kunnen er niet bovenover, wij kunnen er niet onderdoor, wij moeten er wel recht doorheen." Zo voelt het een beetje. Er recht doorheen. (Door het leven) en dat is bere-spannend, maar wedden dat we een grote vangen! kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2017 (bewerkt) Heel mooi Lika! Een hele beste les voor kinderen, scheelt een hoop verslaafden zoals ik. "Verslaafd aan liefde" van Jan Geurtz gaat hier in essentie ook over. 11 juli 2017 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2017 (bewerkt) Ik zeg die zinnen vaak tegen mezelf het afgelopen jaar. Het avontuur tegemoet. Beren vangen;-) Zorgt er meestal voor dat ik niet het gevoel heb iets te missen, maar dat ik het idee heb iets heel avontuurlijks te doen. ( werkt niet altijd, wel vaak) 11 juli 2017 bewerkt door Lika jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2017 Firma fuori sobrio, buonanotte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2017 Nederlands forum jowan droog en welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2017 Allez moeder gaat ne keer slapen, proper en droog met een steenhard boke achter de kiezen. Netjes? Dat is een akelig oma woord... Slaap zacht stelletje ollanders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 11 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2017 Hier ook weer netjes droog. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2017 Ook droog Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden