Asterix Geplaatst 8 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2017 Nieuwe naam, Linda053, nu nog een mooie avatar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linda053 Geplaatst 8 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2017 1 minuut geleden zei Asterix: Nieuwe naam, Linda053, nu nog een mooie avatar. Dat lukt me niet. Heb ik eindelijk iets met kleine afmetingen, is het bestand te groot. Jij mag wel een leuke / mooie voor me uitzoeken? Verras me maar ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 8 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2017 Dit lijkt me een mooie voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linda053 Geplaatst 8 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2017 Ik ga regelmatig maar de dames kijken. Mooie wedstrijden! Leuk dat je daar werkt! In welke functie? Woon jij ook in Enschede dan? Sorry heel nieuwsgierig :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 8 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2017 Je vroeg aan rapilos waar ze werkte, niet aan mij, ik werk daar niet. Je naam verraad je woonplaats, daarom deze avatar. Ik heb niks met voetjebal, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linda053 Geplaatst 8 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2017 Na 3 nachten zonder slaap raak ik snel in de war. Excuus voor de verwarring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linda053 Geplaatst 8 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2017 Avatar is prima, Dank U Kleine voetnoot : ik ben Ajaxfan in hart en nieren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 8 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2017 Dan is de avatar dus ook niet prima, moek dreen van Ajax zoeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2017 Waarom heb je 3 nachten niet kunnen slapen Linda? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2017 Goedemiddag Dochter is terug thuis Meneer schildpad is dom! Kom daarstraks van de winkel, ligt ie te bengelen op mijn verlengsnoerbakding. Soit, hij maar in t rondzwieren met zijn pootjes maar hij geraakte er niet over, of terug. Ik haal hem eraf en zet hem op de grond. Kom ik net terug van t kopiecenter, zit ie er weer op! Wild te zwaaien met zijn pootjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2017 3 minuten geleden zei spirit: wat daarna gebeurde, zeg ik lekker niet Vandaag even nagenieten! Koekjes gebakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 8 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2017 Pruimen op sap zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2017 De garage witten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 8 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2017 8 minuten geleden zei fleurtje: Meneer schildpad is dom! Kom daarstraks van de winkel, ligt ie te bengelen op mijn verlengsnoerbakding. Soit, hij maar in t rondzwieren met zijn pootjes maar hij geraakte er niet over, of terug. Ik haal hem eraf en zet hem op de grond. Kom ik net terug van t kopiecenter, zit ie er weer op! Wild te zwaaien met zijn pootjes Is hij niet zijn zwemkunsten aan het oefenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2017 Dat zou helemaal te gek zijn. T is een landschildpad . Miss met een identiteitscrisis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2017 De kelder ontstoffen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2017 Den auto parkeren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 8 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2017 Biljarten met de korte keu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 8 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2017 9 minuten geleden zei fleurtje: Dat zou helemaal te gek zijn. T is een landschildpad . Miss met een identiteitscrisis? Trek hem eens een zwembroek aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2017 6 minuten geleden zei Asterix: Biljarten met de korte keu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2017 Mijn bericht is foetsjiee Ach ja...moet toch ff verder doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2017 2 uur geleden zei fleurtje: Dat zou helemaal te gek zijn. T is een landschildpad . Miss met een identiteitscrisis? Dit is pas een identiteitscrisis!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2017 1 uur geleden zei Asterix: Trek hem eens een zwembroek aan? Zoiets? Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2017 Zaterdsg, 8 juli 2017 Gestart door jowan, 8 uur geleden jOwan, zijn de 12 stappen niets voor jou? Daar kun je helder van worden... Fleurtje, hoe kun jij een belgische schildpad nou dom noemen? 't Is toch gewoon een belgische schildpad? Hier Deventer op stelten.. zo eens kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2017 Ik ben terug uit de sportschool, is te merken denk ik. Linda Welkom Lars hoe is Den Bosch Suikertje, gaat het met de misselijkheid? Bor, mooie avatar, paars, hou ik van. Voor iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden