Kohtje Geplaatst 8 juli 2017 Rapport Geplaatst 8 juli 2017 Hee, Bor.. had je niet meteen herkend. Ga je op de 'ouwe hippie' toer? Love and peace..
Jannigje Geplaatst 8 juli 2017 Rapport Geplaatst 8 juli 2017 6 minuten geleden zei Bor: Kohtje; Ik vond Bor er zo bozig uitzien, had ik al langer wat "last" van want dat past niet meer zo bij me. Voel me idd meer peace en love. Paars is de kleur die ik in de verslavingskliniek heb gekozen als symbool voor kracht en moed. Dus zo.. Dubbel mooi
Jannigje Geplaatst 8 juli 2017 Rapport Geplaatst 8 juli 2017 Dat doet mijn ezeltjeshart goed: blijk ik al de hele tijd krachtig en moedig te zijn, zonder dat ik het wist.
Asterix Geplaatst 8 juli 2017 Rapport Geplaatst 8 juli 2017 @Jannigje Ja, das een broek met een schildpadden, ik bedoel andersom, zoals dit...
Jannigje Geplaatst 8 juli 2017 Rapport Geplaatst 8 juli 2017 Tja Asterix, Baas boven baas he? , kreeg is niet voor elkaar
rapilos Geplaatst 8 juli 2017 Rapport Geplaatst 8 juli 2017 4 uur geleden zei Linda053: 2 uur! Wat voor werk doe je? Thuiszorg Linda
Asterix Geplaatst 8 juli 2017 Rapport Geplaatst 8 juli 2017 30 minuten geleden zei Jannigje: Tja Asterix, Baas boven baas he? , kreeg is niet voor elkaar Ik vond deze ook maar ergens op het www hoor.
Gast Geplaatst 8 juli 2017 Rapport Geplaatst 8 juli 2017 Mooie nieuwe avatar, Bor. Hoe doe je dat? Ik snap t nog steeds niet. Ik heb andere kwaliteiten , zeg maar en ik wil mijn naam wijzigen, wegens bepaalde herkenbaarheid. Ik weet dat dus ook niet hoe. Iemand die het deze digibeet kan uitleggen?
Lars Geplaatst 8 juli 2017 Rapport Geplaatst 8 juli 2017 Wat zeg je jowan? Ik zeg in ieder geval: door vandaag. Welterusten
Jannigje Geplaatst 8 juli 2017 Rapport Geplaatst 8 juli 2017 Welterusten Lars, hoe was Den Bosch? Ik,laat nog even een nachtlampje aan, voor alle zekerheid.
Gast Geplaatst 8 juli 2017 Rapport Geplaatst 8 juli 2017 Hier niet droog gebleven vandaag. Morgen de draad weer oppakken en oppassen de aankomende dagen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden