Gast Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Goedemorgen Dagpact: Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Goedemorgen...... Vroege vogel hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Guten Morgen. Dagpact: Zbb jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Goedemorgen vroege vogels. Iets te vroeg wakker vanmorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Goedemorgen allemaal, Fijne zondag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Goedemorgen. Gisteren gedronken vandaag gaan we er maar weer voor. Dagpact: Zbb jwan Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Nuchter worden is als een snelstromende bergbeek oversteken: soms blijf je op de stapstenen en worden hooguit je schoenen nat, soms is zo'n stapsteen te glad, glij je er van af en heb je een natte voet en been. Het is niet anders. Nog een paar te gaan en je bent aan de overkant. Die nattigheid, daar moet je wel wat aan doen. Daar kun je niet mee doorlopen. AA en NA helpt mij daar bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Ik was al een paar dagen aan het vechten. Gisteren heb ik toe gegeven. Ik voelde geen spijt mijn behoefte werd bevredigd. Dat is een gevaar denk ik. Ik voelde me rustig worden mijn hoofd werd rustig. Morgen weer dacht ik. Maar dat moet maar niet dan is het eind weer zoek. lidia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Ik las je onrust, ja. Realiseer je dat bij jou de rem misschien helemaal stuk is, net als bij mij. Eén is teveel en duizend nooit genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Probeer eens meetings, mij helpt het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Niet misschien die is stuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Goedemorgen frummers. Het is droog hier, wie weet vandaag weer wat zon... . In ieder geval staan koffie en thee klaar om de dag rustig te beginnen. Jammer dat je uitgleed Lars. Gelukkig ziet het er naar uit dat de stroom niet zo heel sterk is en kun je weer terug op de stapstenen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Tja, ik zou niet gaan rijden met een defecte rem,.......hoe spannend dat ook mag schijnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Ik rij verder naar het zuiden, neem de regen wel mee. Hou het droog daar. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Fijne dag jowan en goedemorgen Yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Goedemorgen Jowan, je bent zo repetitief. Ik denk dat iedereen al wel weet dat AA en NA je levenslijn is. Je redding, het bloed dat door je aderen stroomt. Datgene dat je ego voedt. Wie probeer je te overtuigen? En waarom adviseerde je mazzel er niet zo afhankelijk van te zijn, terwijl je t elke dag door mijn strot duwt? Sorry..t irriteert me vandaag. Ik zal ongesteld moeten worden? En nee, ik verander je J niet...astemblief zeg Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Zo dat lucht op Nu ga ik een boke eten. En een nicotinemuntje vreten. Stelletje....grummmblll Goe bezig Lars! Daar zat ne mens op te wachten! Waar zit jouw verstand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Ook goedemorgen Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Ik ga op zoek naar lars zijn verstand. Gelieve me enkel te storen op eigen risico. Hopelijk NIET tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 1 minuut geleden zei Lars: Ook goedemorgen Fleurtje Sjjjjjjjjtttttt.... ik praat niet met jou drinkeboer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 goedemorgen lieve fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Ja jij bent denk ik wel lief niet drinken en vandaag stoppen met roken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Vanavond als ik ga slapen Lars, moet er nu nog even niet aan denken Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Hahahaha Fleur, met het verkeerde beentje uit bed gestapt. Mij maak je niet bang hoor... hoe ist met de docher? Al bericht van haar gehad? En nog geslaagd bij de uitverkoop (= solden) gisteren? Hoelang ben je nu peukloos? Suiker ook een goedemorgen, nog een dik uurtje he? Of is het 10 uur vanavond??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 10 uur vanavond dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden