toine Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 Jij komt net je mandje uitrollen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 Bor even een gedachte van me. Hoe gaat je jongste zoon hier mee om? Is hij er dinsdag bij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 Fijn Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 Hoi, Nog even een laatste dank voor alle felicitaties gisteren. Vond het toch wel leuk te weten dat er nog een beetje aan me gedacht wordt, ook al ben ik hier niet meer dagelijks. Het was een rustig dagje. Eigenlijk 'heel gewoon.' zoveel verandert er nu ook weer niet. Laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 Hier ook een bijkomdag. Ik zit nog steeds niet lekker in mn vel. Niet fit, veel pijn en uiteraard gespannen. Gister werd ik door de zus van bijnabuurvrouw beschuldigd dat ik vorig week haar wijn had gebracht en zo haar terugval had veroorzaakt. Ik maakte me zorgen, ben langs gegaan met een zakje kersen en trof haar dronken met afgeknipte haren en twee lege wijnflessen op het aanrecht. Zus zei dat ik gister naar drank rook. Lekker dan. Wil je iemand helpen. Ik hou dus maar duidelijk afstand. Hakt er ook in. Dus nu echt maar even goed voor mezelf zorgen. En uiteraard droog vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 Sterkte Bor. Voor allebei wordt woensdag heftig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 Dagpact: jowan Zb Lars Kohtje Bor Mazzelaartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 Ja, uitslag werd donderdag uitgesteld naar a.s. Woensdag. En jij dus voor dinsdag sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 Mijn tv doet het eindelijk Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 Echt fijn voor je Suikertje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 Alleen jammer dat er niets bijzonders op is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 Niet de tour Sugartje??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 Kom juist terug van eten op andere locatie. Kon zelf weinig eten. Tour net afgelopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 Kiekeboe! Ik keek gisteren naar Frozen op tv. Die disneyfilms blijven toch goed Vandaag the lord of the rings. Kan niet slecht zijn toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 Amai beetje misselijk. Teveel gesnoept. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 Ik meld me droog af Fijne avond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 juli 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 Ich melde mich trocken ab, gute Nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 Amai diene film duurt langer dan drie uur . Nog drie kwartier te gaan Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2017 52min om precies te zijn Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Geen droge afmelding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Als je het dan maar binnen de perken hebt gehouden Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Heb je veel gedronken Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 juli 2017 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2017 Alles is teveel. Maar viel wel mee. Het ergste is ik voelde geen spijt morgen weer waren mijn gedachten. Dat moet niet nu niet alles weg gooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden