Lars Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Nee vanavond misschien eens een leuke avond dat maar meer niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Voor mij hoor je er helemaal bij Lars. Bij ons hier. Helemaal. En niet vrolijk zijn.... tja. Tuurlijk willen we fluitend door het leven, maar zo werkt het niet. Ik huil me nu al anderhalve week te pletter en toch.... en toch denk ik dat het beter gaat. Dat gevoel heb ik eerlijk gezegd bij jou ook. En soms is het dan gewoon mis. Omdat je ergens mee zit. Ik vraag me in alle eerlijkheid af wat die avond jou voor gezelligheid zou brengen. Lars en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Meestal laten mensen mij links liggen een avond mee kunnen doen en ach even je zorgen vergeten is ook wel fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Maar hoe zou je je daarna voelen? Zou het goed gaan? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Toen het mis ging de vorige keer, voelde je je heel ellendig. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Nee ik zou niet om 11 uur binnen zijn. Zal spijt hebben en wie weet wat voor malle dingen ik nog meer ga doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Ik ga zeggen dat ik niet mee ga ben ook geen klein kind meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Jij bent absoluut geen klein kind. Absoluut niet. Je verdient het om gewaardeerd te worden en in je waarde gelaten te worden. Ook als je zegt nee. Ook als je zegt 'ik ben verslaafd'. 'Dan drink je toch fris' is wel een heel gemakkelijk antwoord. Te gemakkelijk. Dan zou dit forum ook niet nodig zijn, als we allemaal zo gemakkelijk fris zouden kunnen drinken. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Ik ga je voordragen voor een lintje. 'Lintje voor de lieve Lars, die stoer is, eigenwijs, gezellig en die weer opa wordt!' Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 (bewerkt) Lars je zal zeker de verhalen ooit gehoord hebben van mensen die jarenlang van hun verslaving af waren, het een keer weer probeerde, en knal, weer verslaafd, alleen nu veel erger dan de vorige keer. Je moet het inhalen. DOE HET NIET. Nu hoor je bij ons, jij bent net zoveel waard als ieder ander hier. Als je mee gaat ga je de vernieling in en dat weet je, dus blijf hier bij ons. Wat lees ik? Word je opa Lars? Wanneer? De eerste keer? Weet je al wat het wordt? 29 juni 2017 bewerkt door bolletje Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Tweede al Bolletje eerst is Emma en die is in mei 1 jaar geworden en straks komt er een kleinzoon bij. Ik blijf hier vanavond en dan maar even balen morgen baal ik tenminste niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Misschien hoef je niet te balen. Misschien kun je iets bedenken wat je voor kleinzoon kunt maken als verrassing voor zijn ouders bij zijn aanstaande geboorte? Enne.... je moet even alle voetbaltrucjes oefenen. Kan hij met je trainen. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Bor, fijn van je te horen. Sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 En Lars. Je baalgevoel mag ook omslaan in een heel mooi gevoel van trots. Voor de beslissing die je hebt genomen en dat gewoon meedelen aan die lui moet je sterk in je schoenen staan. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Dank je Lika en ik kan niet voetballen. Bor veel sterkte hou je hoofd erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Dan leer je maar alle namen van alle voetballers uit je hoofd. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Heb je ook hobby's Lars? Ooit geschilderd? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Ik tekende bolletje maar dat doe ik niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Wat tekende je zoal Lars? Met potlood, Houtskool of iets anders? Ik heb dat vroeger veel gedaan. Nu of beter gezegd, voor mijn beroerte schilderde ik veel. Heb je dat wel eens gedaan? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Alleen maar met potlood Bolletje. Kon ook alleen maar na tekenen en niet iets uit mijn hoofd. Tekenen lukt niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 (bewerkt) Lars ik kan ook niets uit mijn hoofd schilderen, ik schilder en teken altijd na. Maar dat geeft niets. Kun je ook portretten tekenen? Het liefste wat ik tekende of schilderde waren dieren en fantasy. En jij wat tekende jij het liefste? Waarom lukt het nu niet meer? 29 juni 2017 bewerkt door bolletje Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Ik zie dat het bijna 21.30 is dus ga ik me klaar maken om m'n bed in te duiken. Lars kerel je hebt het gehaald, iets wat bij sommigen niet lukt al stoten ze zich nog zo vaak. Die zijn ten dode opgeschreven. De vraag is dan niet of maar wanneer. Maar jij niet dus een grote op je neus en we zien je morgen weer. Zonder kater en schuldgevoel. Lieve kanjers welterusten. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Ha Lars en andere frummers, je bent niet meegegaan. Heel goed Log straks thuis nog even in, wel laat, na elf uur Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Lieve Bol, slaap lekker. Knappe Bor. Je hoofd erbij en soms niet. Kan niet anders in zo'n situatie. Goed dat je niet drinkt. Zou niet echt helpend zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2017 Slaap lekker bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden