Spring naar bijdragen

Donderdag, 29 juni 2017


jowan

Aanbevolen berichten

Voor mij hoor je er helemaal bij Lars. Bij ons hier. Helemaal. En niet vrolijk zijn.... tja. Tuurlijk willen we fluitend door het leven, maar zo werkt het niet. Ik huil me nu al anderhalve week te pletter en toch.... en toch denk ik dat het beter gaat. Dat gevoel heb ik eerlijk gezegd bij jou ook. En soms is het dan gewoon mis. Omdat je ergens mee zit. 

Ik vraag me in alle eerlijkheid af wat die avond jou voor gezelligheid zou brengen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij bent absoluut geen klein kind. Absoluut niet. Je verdient het om gewaardeerd te worden en in je waarde gelaten te worden. Ook als je zegt nee. Ook als je zegt 'ik ben verslaafd'. 'Dan drink je toch fris' is wel een heel gemakkelijk antwoord. Te gemakkelijk. Dan zou dit forum ook niet nodig zijn, als we allemaal zo gemakkelijk fris zouden kunnen drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lars je zal zeker de verhalen ooit gehoord hebben van mensen die jarenlang van hun verslaving af waren, het een keer weer probeerde, en knal, weer verslaafd, alleen nu veel erger dan de vorige keer. Je moet het inhalen. DOE HET NIET.

Nu hoor je bij ons, jij bent net zoveel waard als ieder ander hier. Als je mee gaat ga je de vernieling in en dat weet je, dus blijf hier bij ons.

Wat lees ik? Word je opa Lars? Wanneer? De eerste keer? Weet je al wat het wordt?

 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien hoef je niet te balen. Misschien kun je iets bedenken wat je voor kleinzoon kunt maken als verrassing voor zijn ouders bij zijn aanstaande geboorte? Enne.... je moet even alle voetbaltrucjes oefenen. Kan hij met je trainen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lars ik kan ook niets uit mijn hoofd schilderen, ik schilder en teken altijd na. Maar dat geeft niets. Kun je ook portretten tekenen?

Het liefste wat ik tekende of schilderde waren dieren en fantasy. En jij wat tekende jij het liefste? Waarom lukt het nu niet meer?

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie dat het bijna 21.30 is dus ga ik me klaar maken om m'n bed in te duiken. Lars kerel je hebt het gehaald, iets wat bij sommigen niet lukt al stoten ze zich nog zo vaak.

Die zijn ten dode opgeschreven. De vraag is dan niet of maar wanneer.:( Maar jij niet dus een grote :lips: op je neus en we zien je morgen weer. Zonder kater en schuldgevoel.

Lieve kanjers welterusten.:moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...