Spring naar bijdragen

lady jane

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    56.021
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    356

Alles door lady jane geplaatst

  1. goeiemorgen mensen ik lees snel bij en ga spinnen gisteren al mijn emo's weer eens omgezet in pepernoten ea troep. Ik leer het ook nooit he. Nou ja, beter dan drank. de weegschaal is mijn straf:angry: fijne dag
  2. ik oefen er al jaren op Smik maar het is niet mijn talent:( ff mn fakirmatje op dan maar daar ben ik wel goed in. slaapwel Heintje
  3. MM waarom zou je denk daar eens over na svp Johan komt hier voor zichzelf en als zichzelf er zullen altijd mensen zijn die je wel of niet liggen maar we komen allemaal om hetzelfde leven en laten leven dus ik ga naar bed vond het een heftige dag en ebn blij dat ik morgen 2 x mag sporten dat houdt me in evenwicht slaap lekker mensen:lips:
  4. je hebt toevallig niet de Sint-horror gezien gisteren? van Dick Maas.
  5. werd wel gezien en gelezen Smik
  6. lady jane

    Verjaardag

    Gefeliciteerd Octavia in tweevoud met je jaardag en je die dag nuchter blijven:musicnote: voor volgend jaar maar een verlanglijstje maken dan krijg je tenminste iets waar je van geniet.
  7. kunsternaars zat op het forum
  8. blijf er toch maar trots op Trui:present:
  9. VM kan er niet meer voor zorgen die is naar Alcatraz n.a.v. de clash met Marika Marika wil jij de organistatie niet op je nemen nu?
  10. niet gaan wentelen Wervel daar help je krekel niet mee en jezelf ook niet. Vertrouw er maar op dat de volgende stap wordt gezet wat die ook wordt.
  11. lady jane

    KiloKiller

    nee rolo's niet en schuimpjes ook niet en chocola soms:o
  12. vervagen van kleuren geeft soms een bijzonder mooi oud effect
  13. fijne avond misschien kan ik straks op het werk nog even spieken hier:$ hoezo verslaafd?
  14. evengoed weet ik niet hoe lang even duurt
  15. lady jane

    KiloKiller

    gelukkig is MM geen snoeperd al heet ze M&Ms:P en nu kunnen de die rondo's lekker zelf opeten he. scheelt weer porti ook;)
  16. tegenstanders hebben in het stof gebeten
  17. Welkom terug weer Madeleine en het hebben van een maatje bewijst nu ook zijn waarde. Spannend donderdag!
  18. hoi Aak en bye Aak mijn maatje NS roept fijne dag mensen
  19. leuk en belangrijk in competitiespelen; ik ga volleyen dus en hopelijk winnen
  20. lady jane

    KiloKiller

    voor nont wel:D jij moet rennen:o
  21. lady jane

    KiloKiller

    BB dan ook maar meer spier kweken? ziet er in elk geval fijner uit dan vet en voelt ook stukken beter. In de benen dus (tegen mezelf hoor)!
  22. lady jane

    binge drinken

    Krekel, je schreef de 12e nov.; ik ben nog nooit zo ziek geweest. Ik ben bang dat je je eigen record aan het breken bent meis. Dit voelt zo machteloos hier! Misschien kun je, juist nu, een schilderij maken van waar je nu zit en hoe het voelt voor je. Daar vaak naar kijken is als het verhaal lezen over een periode die je nooit meer wilt. Jij alleen kan nu proffessionele hulp inschakelen meis, en ik hoop echt dat je dat doet. Je speelt met je leven en dat leven is en jij bent te kostbaar daarvoor. Zondag 2 december: een mooie dag voor een nieuwe start:heart:
  23. ik werd meteen afgestraft was mn snoer vergeten dus pc uit en daarna moest er iets ge-installeerd worden ineens. verplichte pauze dus, maar de was is opgeruimd en mn volleytas staat al weer klaar voor strakjes, dus als jullie me missen ik ben niet vissen.
  24. Knots boem beng, hoezo herrie? goeiemorgen mensen (Witje ook;)) en heerlijk om Hannah weer te lezen, wel mooi uiyzicht he Alcatraz (been there, done that; dont have the T-shirt)
  25. lady jane

    KiloKiller

    tip 5: minder snoepen 73,2 kg:)
×
×
  • Nieuwe aanmaken...