goeiemorgen frummers:rose:
ik heb besloten gewoon mezelf te blijven
zowel hier als bij jullie.
de een zal zich ergeren
de ander heeft er misschien iets aan
en weer een ander zal het worst wezen
hoe ik schrijf.
en ik hoop dat jullie je niet gaan forceren om een ander
te pleasen, dat hebben we al genoeg gedaan in ons leven meestal.
en dan is er altijd wel weer een ander met kommentaar.
pleasen we onszelf maar en als ik blij ben met mezelf
is mijn doel bereikt. de ervaring heeft mij geleerd dat ik
dan voor anderen ook al een aangenenamer mens ben.
win-win dus.
eten na het stoppen ervaar ik ook zo verschillend bij mensen.
ik heb nog steeds kompensatie eetbuien. probeer gezond te eten en leven
en viel wel 12 kilo af na het stoppen. maar ik blijf ook jojo-en en emo eten.
voor nu accepteer ik dat. ik ben een rubensvrouw met een te hoog vetpercentage.
maar niet onrustbarend en beel vrolijker dan wanneer ik weer streng word voor
mezelf. ik geniet nog steeds ontzettend van veel lekkers en ben nooit ziek.
ik wil het wel verantwoord houden, zit op 2 kg overwicht en dat is te overzien.
maar als dat erger wordt en mijn sporten en gezondheid gaat beperken, dan heb ik
wel weer een drive om strikter te worden en af te vallen.
soms vraagt mijn lichaam om suikers. en soms kan ik de juiste suikers nemen en soms
(lees vaak:D worden het toch weer de ongezonde) maar altijd beter dan de afgezworen
alco suikers. en ik ben nooit meer pafferig om te zien. ik hoef niet perfekt.
en vandaag gaat het zonnetje mij weer pleasen
en ik lees vanavond weer bij
heb allemaal een zo fijn mogelijke dag frummers:rose: