Spring naar bijdragen

rapilos

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    16.971
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    45

Alles door rapilos geplaatst

  1. Goedemiddag allemaal, Wimmelt en Ietje, Sterkte weer. Valt allemaal niet mee soms he, Suiker, doet het ook goed zo te lezen. En hier, alweer dik een half uur wakker uit de nachtdienst. Ga maar douchen, en vanavond weer vroeg naar bed. Rare dagen zo!
  2. Hogere factor nemen Blondie?
  3. Gerrit, Ik ga nog niet slapen hoor, Wacht tot het eind van de middag, tot de slaap weer komt. Vannacht even een flinke dip gehad om 5 uur, maar ging weer over gelukkig, Collega, van de ochtenddienst zei zelfs, dat ik er nog zo stralend uit zag, na een nachtdienst. Oke, dan , Doe je rustig aan in de stad Gerrit, Het kan er wel eens heel warm zijn!
  4. Als je een stukje doorloopt, heb je het strand vaak voor jezelf alleen Blondie
  5. Goedemiddag allen, Stil op dit tijdstip, Logisch, lekker weer buiten. Nachtdienst zit er op, en heb precies 4 uur geslapen. Veel te weinig dus. Maar proberen om er nog even in te duiken aan het eind van de dag
  6. Beste mensen, Ik ga afsluiten, en naar mijn werk. Welterusten voor jullie alvast
  7. Runner, Hier wordt ik plaatsvervangend blij van! Wat heerlijk, dat jullie dit samen kunnen doen! Kruidje, Sterkte joh, Je hebt duidelijk het inzicht. Lijkt soms zo'n gevecht he. Maar je komt er wel hoor!
  8. Komt goed Blondie. Mijn collega is een doorgewinterde nachtwerkster. Ze draait er elke keer 5 achter elkaar, en nooit dagdiensten. Moet er niet aan denken. Dan wordt je een soort mol denk ik , Maar ze is wel erg aardig hoor. Ietje, Ik begrijp je dilemma, Ik loop ook vaak tegen dat soort dingen aan. Net of mensen weten, dat je dat misschien toch wel pikt. Goed, ga even douchen. Nog wakkerder worden
  9. Blondie, 2 nachten, moet ik. Je hebt wel gelijk geloof ik Meestal rond 4 uur een dip. De tweede nacht, gaat het voorslapen idd. vaak beter Bol, Was ik al van plan; Om 2 koppen koffie te drinken, voor ik weg ga. Doe ik anders nooit, sávonds, omdat ik dan niet kan slapen
  10. Nou, dat slapen gaat dus ook voor geen meter. Ben er alweer uit. Loop me natuurlijk weer veel te druk te maken, Of ik het wel uit houdt vannacht, Of ik niet heel zielig en doodmoe zal zijn zo midden in de nacht, vannacht, Zucht...wat ben ik af en toe toch een vreselijk moeilijk mens
  11. Ga proberen om een paar uurtjes te slapen. Heb nachtdienst vannacht
  12. Ach ProudMary, wat naar voor je moeder (en daardoor voor jou ook natuurlijk) Hoe is dat gekomen? Is ze misschien gevallen of zo?
  13. Goedemorgen allemaal, Weer een stralende dag! Eerst ochtendgym, Dan..kofie, Kapper, Boodschappen. In die volgorde dus. Vannacht werken
  14. En aan mij ook niet Jen, want ik ga slapen Truste allemaal
  15. Alles gebeurde dus Mind-full vandaag Gerrit Goed man, zo hoort het eigenlijk ook he
  16. Truste Hut, Hou je taai in de roerige dagen he ProudMary Super, dat je het droog houdt ondanks de omstandigheden! Slaap lekker!
  17. Wat eten we weer lekker vandaag
  18. Lekker Kruidje, Hier hutspot,met 2 gekookte eitjes. Rare combinatie misschien, maar smaakte best
  19. Nee, niet in blijven hangen Blondie. Komt goed!
  20. blondie, Heb ik ook hoor. Een potje janken, dat dan net niet, Maar lamlendig wel, en weet ook niet goed waar het vandaan komt. Zullen we het weer maar de schuld geven?! , Ook een goed middag Hut
  21. Ik had een asbestplaat onder mijn woonkamerraam, aan de buitenkant op mijn balkon. Vorig jaar is het balkon opgeknapt, en geverfd. Ze hebben gewoon een plaat over het asbest heen getimmerd en geverfd. Het schijnt, dat als je asbest met rust laat, (niet in zagen e.d.), het geen kwaad kan. Het zou veel te duur zijn om het asbest te verwijderen, en de V.V.E. heeft toch al zo weinig geld in de pot
  22. Buiten, bijna 18 graden Zo warm is het hier niet meer. Binnen nog wel warm, maar vindt dat wel lekker eigenlijk
  23. Heerlijk, dit weer. Deur wel dicht gedaan, want net wat suiker zegt; De hitte moet je ook weer niet binnen halen. Bed is al verschoond, Ben er even van tussen, Boodschapjes en zo Brood is toch pas over een uur klaar
  24. Lekker vooruitzicht Wimmelt!
  25. Wat goed Kruidje, dat je weerstand hebt kunnen bieden gisterenavond. Fijn voor je dat je positieve reacties hebt gehad, op je niet drinken. Voor hetzelfde geld zeggen ze; Kom op joh, doe niet zo ongezellig. Trouwens, ben blij dat ik geen alcohol drink met dit weer. Zie het aan latex. Hij zweet peentjes , Ben trouwens,mijn 2e brood aan het bakken. Kijken,of het wat wordt!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...