-
Aantal bijdragen
16.971 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
-
Gewonnen dagen
45
Soort bijdrage
Profielen
Forums
Kalender
Alles door rapilos geplaatst
-
Goedenavond allemaal, Hier weer een dikke werkdag erop zitten. 3 dagen om 5.20 opgestaan. Moet ik straks weer afkicken Blik bonensoep opengetrokken, met 2 volkorenboterhammen. Straks nog een perzik toe
-
Zou je daar nu nog hoofdpijn van krijgen, omdat je dinsdag zo lang gewerkt hebt Blondie? Eigenlijk moet dat niet kunnen/mogen he, zo lang aan 1 stuk door werken Enfin, maar vroeg je mandje in dan.
-
He bah, Blondie, Dat heb je nu net niet verdient he, na dat harde werken van de week
-
Goedenavond allen, Allang gegeten. Gekookte aardappels,spinazie,stukje vis, gekookt eitje. Hard gewerkt vandaag. Redelijk voldaan gevoel daarover. Veel douchebeurten vanochtend Vanmiddag, waskarren,kasten en rollators gesopt. Een luisterend oor geweest, voor zieke mensen, die daarover wilde praten. Ja, eigenlijk, wel voldaan vandaag!
-
,Heb zelf al om 17.00 gegeten. Iets uit de vriezer gehaald, wat we vorig weekeinde bij latex gegeten hebben. (iets met bonen, paprika en rijst) Ook een fijne avond Hut
-
Lidia, Zou best eens kunnen zijn, dat je nog steeds een soort aan het ontgiften bent. Lees wel vaker van sommige frummers, dat ze nog maanden en maanden na het stoppen doodmoe zijn. Veel water drinken, en extra rusten. Goed luisteren naar je lijf, die je toch best wel een tijd "mishandelt"hebt Maar goed hoor, morgen een hele maand!! Volhouden nu he
-
Goedenavond allemaal, Goh, we hebben er ineens heel veel forums bij; Gokken,Eten,Cannebis, Roken was er al een tijdje. Ben erg benieuwd of deze forums net zo succesvol worden als deze
-
Pfff, Lidia, wat een verhaal! Je kan beeldend vertellen, zag het allemaal zo voor me Heftig ook! Wens je heel veel succes, met stoppen, Je bent al op de goede weg toch!? Dank voor het delen.
-
dinsdag 26 augustus
discussie antwoordde op een blondie6173 van rapilos in Ditjes, datjes & dagdraad
Na gedane arbeid, is het goed rusten Blondie -
dinsdag 26 augustus
discussie antwoordde op een blondie6173 van rapilos in Ditjes, datjes & dagdraad
Gelukkig Blondie Geen borrel! Wel lekker gewerkt? -
dinsdag 26 augustus
discussie antwoordde op een blondie6173 van rapilos in Ditjes, datjes & dagdraad
He Get, Gerrit, Misschien kan je gewoon zeggen, dat je wijn niet lust, het vies vind. Of, zijn er mensen die weten, dat je 'm altijd wel graag lustte? In dat geval, zou ik het ook even niet weten Waarom doen ze niet gewoon een kaasproeverij of zo -
dinsdag 26 augustus
discussie antwoordde op een blondie6173 van rapilos in Ditjes, datjes & dagdraad
Mooi Ietje, Weer een opluchting dan. alleen..waar komt dat pijnlijke gevoel dan vandaan? Maar goed, hoor je misschien morgen ook wel -
dinsdag 26 augustus
discussie antwoordde op een blondie6173 van rapilos in Ditjes, datjes & dagdraad
Lekker Kastanje, Dat zal wel smaken -
dinsdag 26 augustus
discussie antwoordde op een blondie6173 van rapilos in Ditjes, datjes & dagdraad
Goedemiddag allemaal, Vanochtend hard gewerkt, Vanmiddag vrij. Wat zal ik eens gaan doen? Kastanje! Van harte gefeliciteerd en een hele mooie dag -
maandag 25 augustus
discussie antwoordde op een blondie6173 van rapilos in Ditjes, datjes & dagdraad
Ik zet de wekker altijd als ik moet werken. Meestal, al voor de wekker wakker, en zo niet, bij de eerste toon,schrik ik me rot, en weet niet hoe snel ik 'm uit moet zetten. Voor mij dus onbegrijpelijk, dat mensen er doorheen slapen -
maandag 25 augustus
discussie antwoordde op een blondie6173 van rapilos in Ditjes, datjes & dagdraad
Hier; Gekookte prei,gekookte aardappelen, vegetarische groenten carre, komkommer -
maandag 25 augustus
discussie antwoordde op een blondie6173 van rapilos in Ditjes, datjes & dagdraad
Fruit, Je laten lachen om je eigen situatie, leert je ook weer relativeren he -
maandag 25 augustus
discussie antwoordde op een blondie6173 van rapilos in Ditjes, datjes & dagdraad
Goed van je Plof, FinancieƩn op een rijtje hebben is belangrijk. Geeft weer ruimte in je hoofd Kan je dan zonder afspraak, zo in het ziekenhuis terecht voor een foto Ietje? -
maandag 25 augustus
discussie antwoordde op een blondie6173 van rapilos in Ditjes, datjes & dagdraad
Goedemiddag allen, Vanochtend bij iemand schoon gemaakt. Daarna boodschappen. En nu..moet ik echt wat aan mijn eigen huis doen!! Was binnenhalen, nieuwe was in de machine, stoffen,zuigen,badkamer,w.c. Niet zo heel veel zin, maar voldoening is altijd groot als het af is. Ook bloemen gekocht net, Wordt het extra gezellig! Ietje en Sowhat; op de goede uitslag dan maar! -
Oh, Dag 4 Ook goed Albert! En verder, Welterusten alvast, voor iedereen Tot morgen
-
Albert, Dag 5 vandaag?
-
Hoi allemaal, Vanochtend een halve vroege dienst gehad. Vanmiddag, naar 2 supermarkten geweest, en bij lat-ex in het zonnetje op het balkonnetje gezeten , Ben al weken dood en doodmoe. Vandaag niet raar he, anders had ik allang weer in bed gelegen. Zou het dan toch nog ooit goed met mij komen
-
zaterdag 23 augustus
discussie antwoordde op een blondie6173 van rapilos in Ditjes, datjes & dagdraad
Is ook wel een goeie fruit, wat je daar schrijft -
zaterdag 23 augustus
discussie antwoordde op een blondie6173 van rapilos in Ditjes, datjes & dagdraad
Ga zo sla ,bruine bonen en bal gehakt eten. Ging naar appie om de goedkope sperziebonen te halen. Op, dus, schap was leeg. Lekker reclame maken zo -
zaterdag 23 augustus
discussie antwoordde op een blondie6173 van rapilos in Ditjes, datjes & dagdraad
Erik en andere HSP personen; Hier een omschrijving uit het boek over HPS ver de relatie op de werkvloer; HSP's zijn van nature plichtsgetrouw,loyaal,fel op kwaliteit,goed in details,intuitieve visionniars, vaak begaafd, attent op de behoefte van klanten of relaties, en hebben een goede invloed op het sociale klimaat op de werkplek. Kortom,het zijn idiale medewerkers. Elke organisatie heeft er een paar nodig! Nou..is dat een opsteker of niet Ja, Hut, Dat wilde hij ook niet zien, dat ik eigenlijk verslaafd was (dan zou hij het n.l. ook zijn ) Maar zonder gekheid, ik vind het toch wel heel opvallend, dat juist gevoelige mensen, verslaafd zijn aan b.v. alcohol. Het is toch het verdoven van de te heftige gevoelens die af en toe binnen komen denk ik.
