-
Aantal bijdragen
16.971 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
-
Gewonnen dagen
45
Soort bijdrage
Profielen
Forums
Kalender
Alles door rapilos geplaatst
-
Ach, Jannigje, wat een frustratie zeg ! Sterkte ermee, dan krijg je van mij een zak geduld cadeau Kan je geen mobiel meenemen, zodat de opzichter je op je werk kan bellen? En misschien een andere verzekering, die je nog hebt lopen? Heb er eerlijk gezegd ook niet zoveel verstand van hoor
-
Dat gaat wel lukken hoor Suikertje
-
Goedemiddag allemaal, Moest vanochtend zo vroeg beginnnen, dat ik geen tijd meer had, om mezelf op het dagpact te zetten. Dus bij deze dan. Rest van de dag vrij. Wel lekker, want heb best wel weer veel gewerkt van het weekeinde Het zal wel een middagje niets doen worden denk ik. Wil wel heel veel nog, maar eerlijk gezegd geen puf meer.
-
-
En ook hier, een droge afmelding Welterusten.
-
Goedemorgen. geen tijd om te lezen,moet rennen. Wil iemand mij op het dagpact zetten a.u.b. Dank!
-
truste wijfie
-
Zo, laatste client zit er weer op voor vandaag. De centjes zijn weer binnen Morgen weer een nieuwe ,vrij drukke werkdag. Maakt niet uit, over een week, valt er een client af, die ik had in de vroege morgenuren en late avonduren. Zal dat even relaxed worden Meld me trouwens droog af. Kostte geen moeite vandaag gelukkig
-
Laat de trek er dan gewoon zijn Lars, Uitzitten dus. Uiteindelijk, wordt het altijd ooit weer minder. Als je het probeert te negeren, wordt het zo'n gevecht !
-
Ja, bij een toerental van 400, blijft het aardig nat. Maar goed, zelf al uitgevonden dus
-
Dagpact Momentum Rosa Gipsy Lars Daantje Rapilos
-
Goedemorgen allemaal, Al weer heel wat gedaan, Zo werken om 9.30. Snel even een koffie, vuilnis en plastic straks meteen naar beneden nemen. Vogels zijn al verschoond. Jane, Veel plezier vandaag. Lars, Dacht ook aan een verstopt filter in je wasmachine, dan kan het water niet goed afpompen. Fijne dag allemaal
-
70.9
-
Meld me ook weer droog af. Fijne avond allemaal
-
Ha,ha Jane, zo ver had ik nog niet eens gedacht
-
Voordeel, van jezelf goed kennen he wijfie En ja, misschien een beetje gaar door de weersverandering die er aan gaat komen?! Hier is het een grote makreelsalade geworden, met zelfgemaakte gebakken aardappelen. Geen trek (gehad) vandaag gelukkig (in drank dan he)
-
Goedemiddag allemaal, Hoe fit ik van de week was, hoe slaperig vanmiddag. Maar weer vroeg naar bed dan. Nog even bedenken wat ik zal eten straks
-
Goedemiddag allemaal, tomtom Ik ben heel blij te horen, dat je je vandaag een stuk beter voelt. En trots kan je zijn he !
-
Hele goede morgen allemaal, Moet vliegen, ben al laat. Zou iemand zo lief willen zijn, mij op het dagpact te zetten? Dank alvast Later
-
Meld me droog af, Tot morgen
-
Goedemiddag beste mensen, Net de draad doorgelezen. wat ontzettend veel worstelingen vandaag. En wat vreselijk goed, dat niemand drinkt, ondanks de de heftige craving. Ik doel hierbij op Agnieta, tomTom,Gipsy, en vast nog wel iemand vergeten. Zou het aan het weer liggen Fijn, dat jullie erover schrijven. Daar is nu echt het forum voor.! Darlene, Wat vervelend, al die opmerkingen van ongezellig zijn, als je geen alcohol drinkt. Echt niet leuk he, en ik ken dat hoor.! Weet niet goed, wat ik je nu kan aanraden. Al die etentjes afzeggen, en nog wel ter ere van je verjaardag, doe je ook niet zo snel he. Trouwens, wat een rare opmerking, dat je van te voren had moeten melden, dat je niks dronk, omdat er voor hetzelfde geld dan geen frisdrank was. Belachelijk gewoon, zegt meer over hen, dan over jou hoor.
-
Zonder schoenen Momentum ?? Knap hoor.! Ik loop elke dag de trap op naar 6 hoog. In een zo snel mogelijk tempo Niet altijd zin in, maar wel goed voor de conditie En nog gratis ook
-
Goede maatregelen genomen Tom, Top ! En bedenk, de ergste graving, gaat ooit ook weer gewoon voorbij. Sterkte he, geniet van het weer.
-
Een hele goede morgen allemaal, Net terug van mijn eerste client. Straks weer om 10.30 beginnen. Tomtom, wat is dat toch vreselijk naar ! Maar had jij niet pas weer gedronken ,na een behoorlijke tijd droog? Het is altijd onvoorstelbaar, hoe snel je dan weer trek krijgt daarna he. Dat geld ook voor Agnieta, en natuurlijk ook voor mezelf. Ik kan maanden droog zijn, vaak zonder veel moeite, Dan drink ik eens een keertje wel, en kan er dan donder op zeggen, dat de trek weer in hevigheid toe slaat. Bij mij bijna altijd, op de derde dag tegen een uurtje of 16.00 Als ik daar dan weer aan toe geef, is het circeltje weer rond. De eerste maanden, zijn gewoon het moeilijkst, waarom een mens dan toch, weer voor de bijl gaat, is mij soms ook een raadsel.
-
