-
Aantal bijdragen
42.895 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
-
Gewonnen dagen
98
Soort bijdrage
Profielen
Forums
Kalender
Alles door bolletje geplaatst
-
Lieve mensen ik wil graag even wat delen. Ik ben net door mijn schoonzus gebeld dat J. z'n broer dood in z'n huis gevonden is. Wat er precies gebeurd is weten ze nog niet er is een onderzoek gestart. Hij was al wel een tijd dood. Zijn broer had een beetje de zelfde stoornis als J. en we denken het ergste. Hoop niet dat ik jullie daar mee lastig val maar ik ben er erg van geschrokken.
-
Ja Co. maar we zijn mensen dus mogen af en toe dingen niet zo goed doen. Het klinkt afgezaagd maar we leren daarvan. Goed dat je er weer bent lieverd en dat je er weer voor gaat. We doen het met z'n allen dus je staat niet alleen. O ja we hebben hier ook buitenlands volk hoor. Echte Belgen, dus geen namaak. Soms een beetje moeilijk te lezen omdat ik niet alle woorden begrijp maar onze Fleurie is prima bezig.
-
Originally posted by: Coco Bollutjuh!!!!quote> Ja hoor daar is ze weer COOOOTJE:sun:. Dat klinkt weer vertrouwd. Hé lekker gevoel geeft dat toch.
-
Inderdaad die zucht naar alc. blijft bij mij m'n hele leven lang in m'n systeem zitten. Ik merk het nog wel eens als ik aan alc. denk. Dan heb ik gelijk weer die behoefte om die kick te voelen, dat zal ik never en nooit uit mijn bol krijgen. Daar zal ik mee moeten leven. Ik zou niet weten als ik geen refu zou slikken of ik het ook al niet een x geprobeerd zou hebben. Er zijn genoeg zwakke momenten bij mij geweest. Daarom zou ik het voor mijzelf ontzettend riskant vinden om het toch eens uit te proberen. Ik durf het gewoonweg niet. Weet heel zeker dat die stoppen gelijk doorslaan.
-
Originally posted by: Soothe Heb lekker Bami gehaald. ga ik nu opeten. Groet.quote> Je had ook hier mee kunnen eten Soothe ik heb hem zelf gemaakt.
-
ik denk dat we moeten opletten dat we niet van alles gaan invullen mensen. Dat brengt een hele hoop onrust met zich mee en voor sommigen is dat niet goed. Laten we hopen dat Nanc nog terug komt. Bovendien hebben ze mij ook wel eens gevraagd of ik een hulpverlener ben, en dat zullen meerderen van ons wel eens gehad hebben. Nou ja gelukkig was ik dan niet zo over de flos, heb gewoon uitgelegd dat iedereen die hier schrijft een alci is en daarna is het gestopt. Zo lekker mee gegeten met de buren en een dikke reep chocolade gehad voor het koken. Kijk dat moeten we hebben.
-
Nancy kom op meid, zo laat je ons in onzekerheid zitten joh. Erg vervelend. Zo naar de buren met m'n potje eten.
-
Ik hoop het ook Travel want leven met deze sombere buien en gedachten is vreselijk. Ik hoop ook dat er iets aan gedaan kan worden.
-
Lenie wat een rotbericht zeg, net nu het zo goed ging. Blijf moed houden hé meis en laat je niet kisten. We blijven adb. Spikie duik maar lekker onder de dekens en houd het warm. Kans dat je er gauw vanaf bent. Heel veel sterkte.
-
Ja Anders dat schreef je gisteren. Meis maak er een hele mooie dag van hé. Voor jou ook een slinger want dat heb je verdiend. Ja en hoe kan ik nu Made vergeten zeg. Want wat doe je het goed meis. Heel knap hoor. Want je bent van diep gekomen. Nu volhouden, het ergste heb je gehad. Ik ga zo ff boodschappen doen. Vandaag weer eens lekker koken voor de buurtjes. heb er zin an.
-
Fleur van harte meid. Een geweldige prestatie hoor. Op naar het volgende jaar.
-
pactdraadje voor baclofen, Refusal en Antabusgebruikers
discussie antwoordde op een bolletje van bolletje in Thema's rondom alcohol
Slik;) -
Goeie morgen allemaal.
-
Mensen ik ga weer stoppen, trusten allemaal en tot morgen.
-
Tinus misschien kun je die bij D.E. nog bestellen voor niet al te duur of eens een advertentie zetten op marktplaats. Jaren geleden heeft een vriendin van mij er daar eentje gekocht nieuw, voor niet duur.
-
Originally posted by: Travel Bol, tussen jou en mij. Is supergoedkoop. Het kost je een glas sinas en wat chips. Verder is er geen tijd voor versnaperingen. Gewoon flink knipogend door de super langs de bijvullers, beetje flink in de weg gaan staan wil ook wel helpen. En jij met je nieuwe bril kan nu helemaal leuke uitzoeken;)quote> Ja maar ik zat me net te bedenken Travel ik denk dat ik nog maar ff wacht. Misschien eens kijken op Marktplaats of er eentje tweedehands is. Misschien komen ze wel een keertje in de aanbieding bij Appie H. Kan ik gelijk wat sinas en chippies meenemen:P
-
Originally posted by: Travel Oh Bol, daar kun je toch leuke spelletjes mee doen hahaha.quote> Hé Psssttt. Travel even tussen ons hé, heb jij er ook een? En waar kan je die dingen bestellen? en zijn ze duur want ik moet het doen van een minimuum uitkering.
-
Idee:light: Zal ik een raadseldraadje maken?
-
Originally posted by: Travel Of met een toy boy! quote> Kun je daar ook mee gamen Travel?
-
Originally posted by: snoepje dan ben ik morgen nog bezig en daar is het forum niet voor he tinaquote> Snoepie niks vertellen hoor want voor je het weet gaat Tinus een boek schrijven "Hoe word ik lekker gezellig oud".
-
Niet doen hoor Snoep, Tinus is veel te nieuwsgierig.
-
Hahahahahaha Tinus, je kent me hé?
-
Originally posted by: snoepje maar sex met een mede bejaarder..dan wel met het licht uitquote> en neus dicht. sluitspier werkt vaak niet zo goed meer.
-
Originally posted by: snoepje ik heb zo hekel aan dat ouder worden...bahquote> Meen je dat serieus Snoepe? Ja dat is toch iets waar we helemaal niets aan kunnen doen lieverd. Proberen zo gezond mogelijk te blijven en goed te eten en drinken.
-
heb je wel een beetje kunnen genieten vanmiddag Snoepie? Even nergens aan denken?
