Ja ik ken het gevecht maar al te goed Rosa. En daar word je zo moe van. Welles niettes. Als ik het niet deed, voelde ik me sterk maar had ook het gevoel dat ik iets heel fijns van mezelf afgepakt had, als ik koos om het wel te doen, dan maar zo gauw mogelijk dan voelde ik het gevecht met mezelf niet meer.
Wil je niet proberen om mee te doen met het weekpact? Misschien sterkt het je wat.
Ja en verder, blijf vecht hoor want eens gaat het je lukken, zeker weten.