Ik wil even iets met jullie delen.
Mijn hond heeft weer gejat. Alles wat iemand in z'n tas heeft, of dat het nu zakdoeken of kauwgum is, ik vind, als ik bezoek heb gehad, altijd van alles in haar mandje.
Nu weer dropjes. En ik heb niets gezien.
Vreselijk hé?
Zo nu ff boodschappen gaan doen want morgen heb ik dienst.