Goeie avond Metijs,
Nou of dat die tijd nu zo kostbaar is weet ik niet Metijs, zeker niet als je daarmee toch je leven vergooid. 6-10 glazen drank is niet mis. En het worden er steeds meer, je hebt steeds meer nodig om hetzelfde effect te krijgen.
Je werkt s'nachts schrijf je en dan uiteraard naar bed. Maar hoeveel tijd heb je dan overdag nog? Want als dat voldoende zou zijn, kun je eens gaan denken over sporten, wandelen of vrijwilligerswerk.
Of natuurlijk een hele leuke hobby zoeken of heb je die al.
Maar knap dat je al 10 dagen droog staat, het ergste w.b. de lichamelijke klachten heb je al gehad.
Ik wens je heel erg veel succes en hoop dat je veel aan ons forum zal hebben.
We zitten bij ditjes en datjes de dagdraad. Das onze virtuele huiskamer.
Daar heb je wat meer contact dus wat makkelijker voor je om de mensen wat beter te leren kennen.