Spring naar bijdragen

Yvonne

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    29.839
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    84

Profile Information

  • Geslacht
    Vrouw

Recente profielbezoeken

6.708 profielweergaven

Yvonne's Achievements

Oudgediende

Oudgediende (4/4)

  1. Tsja, ik zie over het algemeen inderdaad altijd de positieve zonnige kanten en probeer me in te leven, hoewel ik me ook wezenloos kan ergeren aan sommige mensen, hahah. En jaaaa, als de emoji's de tekst gaan vervangen dan haak ik ook af. En ja, als ik trouw blijf aan mijn eigen gevoel en dat uit kan ik me ook schuldig voelen, en omgekeerd ook.... Goeie god, ik heb een psychiater nodig. Afijn, zonder dollen, die dromen zijn bagger, maar het zou prettiger zijn als dat gevoel direct weg was bij het ontwaken, en dat lukt niet altijd. Mooi, hoogste tijd voor mij om aan de slag te gaan: weer een retedruk weekend voor de boeg, na maandag wil ik even geen mensen zien hahaha.... Luitjes, ik hoop dat er toch nog een zonnetje komt, voorlopig is het hier hartstikke grijs en grauw, maar gelukkig regent het (nog net) niet... Maak er een mooie dag van. hij komt noooooooooooit meer terug.
  2. Ik heb dus een hekel aan dromen gekregen en ik heb ook geen netflix, ik kijk trouwens bijna geen tv, ik hoor tv.
  3. Ik heb meestal geen vrolijke dromen, ze gaan vaak over gevaar of over dingen die ik helemaal verkeerd doe, mensen die boos op mij zijn en noem maar op. Als ik mijn dromen mag geloven ben ik dus een tobbertje van de bovenste plank, maar buiten een eeuwig schuldgevoel ben ik eigenlijk een enorme positivo. Hm, klinkt niet helemaal chocotof geloof ik, hahaha. En neen, ik slaap absoluut niet te warm... En neen, ik heb ook geen hekel aan het uitruimen van de vaatwasser.. Wél aan die afgrijselijk stomme filmpjes die je vaak krijgt doorgestuurd van mensen die nóg ouder zijn dan ik, hahaha. En ik hou van emoji's
  4. Fijn dat deze dag achter jou ligt @ikkanhet. Nu weer wachten..... Ik hoop dat je goed hebt kunnen slapen vannacht. En hoop dat je een goed iemand treft straks hoor.
  5. Goedemorgen @Reacher, @bumperjim en alle andere frummers. Veel gedroomd, naar gedroomd, bah, eerst maar even een bakje.
  6. Ik hoop dat @ikkanhet de onderzoeken inmiddels achter de rug heeft. En dat men haar positief nieuws heeft kunnen melden...
  7. Alsjeblieft @Roberto, hou toch op
  8. Top @Smaragdie, dikke pluim.
  9. DAGPACT: Dune Fonny Yvonne
  10. Ja, ik ga ook aan de slag, jij ook een fijne dag....
  11. Niet doen dus @Smaragdie, niet doen!!! Zoals je zelf al zegt: 'die lijn is zo dun'.... het is niet een elastiekje dat na die paar dagen weer in zijn oude vorm terugveert. Het is een dun breekbaar lijntje dat gaat breken dan. Kom op Smaragd, alsjeblieft NIET DOEN!!!!
  12. Ik mis @Jac overigens al een paar dagen. En @beatrix lijkt haar account te hebben beeindigd.... jeetje Beatrix toch. Ik weet even niet wat ik moet zeggen......
  13. Goeie genade @Smaragdie, lees nu jouw berichtje.... Ik schrik er écht van. Denk nou even na jongen, hóe vaak heb je je dit in het verleden niet voorgenomen.... Jeetje, ik kan jou er niet van afhouden, maar pfffff.
  14. Net even de draad van gisteren teruggelezen. @Kohtje, ik wens jou, jullie een hartstikke fijne vakantie, hoop dat jullie echt wat tot rust kunnen komen. Fijn dat alles goed bleek te gaan met jouw ogen @rapilos, pff, kan me indenken dat dat een hele geruststelling is. Ik heb het al vaker gezegd, maar jeetje wat ga jij goed @Freekie, knap hoor tijdens zo'n toertocht en wat fijn dat jouw pa je zo steunt!!! En @Remi1, ik schrok toen ik jouw reactie van half 10 las, maar jouw latere berichtje stelde mij weer gerust. En die krukken... ik hoop van harte dat je ze snel in een hoek kunt gooien en met de boot het water op kunt. Het is fijn jou te lezen momenteel @Smaragdie, wat mooi dat je nu een jaar zonder drank leeft. Ja, ik geloof direct dat de verleiding op bepaalde momenten enorm op de loer ligt, maar knap zoals je volhoudt nu. Én fijn dat je een nieuwe vriend hebt, ik hoop dat jullie heel lang heel gelukkig met elkaar mogen zijn...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...