jowan Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Hoi. Ik stuur je bp nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Goedemorgen, heb je nu helemaal niet geslapen Mazzelaartje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Nee. Zie bp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Goedemorgen. Suikertje fijn dat je zoon uit het ziekenhuis is. Dagpact: jowan Lars jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 (bewerkt) Goedemorgen Lars, ja kreeg gisteren daarover mail van mijn ex. Hij wordt 26 juni weer opgenomen. Weet soms niet meer wat er allemaal aan de hand is daar. Gezien haar verleden ben ik erg voorzichtig. 14 juni 2017 bewerkt door Suikertje Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Iemand nog leuke plannen voor vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Het is de bedoeling dat ik vanmiddag een boswandeling ga maken samen met de hond en de stagiare Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Nou, ik ga met een vriendin wandelen, straks. Ik vind dat leuk genoeg. Daarna aan mijn stap vier werken, leuk wil ik dat niet noemen, eerder confronterend, maar het helpt me wel de dag met een goed gevoel af te sluiten. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Fijne wandeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Ik ga op advies huisartsenpost met een uurtje richting eigen huisarts. Bloed prikken direct vanochtend en hun advies direct dan ook een afspraak bij d ha doen in het inloopspreekuur tussen 8 en 9. Is zelfde gebouw. Ik vind het doodeng allemaal maar dit kan niet. Later meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Balans opmaken jowan. Blijf je alle stappen steeds herhalen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Ja Lars. En dat blijkt ook nodig. Bij elke nieuwe cyclus komen er weer nieuwe dingen naar boven. Die zaken verwerken levert meer tijd op om ook te genieten van mijn leven. Daarom ben ik blij dat ik wat vriendinnen heb die met me om willen gaan....;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Alleen vriendinnen geen vrienden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Verwerken.. Het sleutelwoord volgens mij, wat ik me nog eigen moet leren maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 (bewerkt) @Lars 14 juni 2017 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 1 minuut geleden zei Mazzelaartje: Verwerken.. Het sleutelwoord volgens mij, wat ik me nog eigen moet leren maken. Precies: er door heen, er om heen levert niets op. Zaken aangaan, niet aan een ander overlaten. Je verantwoordelijkheden nemen. Je leven leiden. (lijden, soms....) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Ik word vandaag besproken. Ik hoop dat ze de juiste beslissing maken. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Ok, in de belangstelling is nooit weg voor een verslaafde. Ik lust er wel pap van..... Maar je doelt waarschijnlijk op je behandelplan: gewoon jezelf eraan over geven. Ze hebben ervoor gestudeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Dat hoop ik met jou, Lars dank je jowan. Ik ga ervoor. Ik neem de volle verantwoordelijkheid. Dat moet en ik besef ook ... Dat kan niet anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Ik hoop dat ik aangemeld word voor begeleid wonen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Ik hoop ook op goede berichten voor je Lars. Mazzelaartje, ik hoop dat het mee valt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 juni 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Loslaten, Lars. Sta open voor een verrassing. Leef in het nu en doe het daar mee. Dromen zijn weliswaar brandstof voor de ziel, en daar mag je ook plezier aan hebben vind ik, maar je kunt het alleen doen met wat je nu hebt. Misschien zijn dat wel behandelaren en verzorgers die om je geven en het beste met je voor hebben. Ok, een positief kritische houding is nooit verkeerd, begrijp me goed. Maar na een hulpvraag waarvan de uitvoering is gestart, zou je het los moeten kunnen laten. Dat werkt het snelste. Anders loop je de hulpverleners voor de voeten. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Tot later. Ik ga dr vandoor. Ook eerst met hondje er op uit uiteraard. Ik laat weten hoe of wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2017 Ik wil gewoon dat ze het gaan starten. Het is niet zomaar dat je over een week er zal zitten of over een maand. Dus nu aanmelden. Ga er ook vanuit dat ze dat gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden