Sowhat Geplaatst 3 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2017 Ik ga het proberen. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2017 @smart, heb jij wel eens een cursus geweldloze communicatie gedaan? Dat vond ik zelf erg verhelderend. Ook voor mij wordt het zo langzamerhand tijd om naar mijn bed te gaan., dus welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2017 7 uur geleden zei Sowhat: Liep over het gordijn en probeerde hem te pakken. Om 'vallen' te voorkomen pak ik tegenwoordig de stofzuiger erbij als het een spin in de slaapkamer betreft... Maakt me niet uit of het al twaalf uur in de nacht is. Doelgericht de stang omhoog en weg is de griezel. Vervolgens wel een dikke prop in de opening om ontsnappen te voorkomen.... Als er zo'n beest boven of onder mijn bed zit ga ik echt niet slapen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2017 (bewerkt) . 5 juni 2017 bewerkt door Adri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2017 Weet ik Adri, maar 's avonds vlak voor ik naar bed ga? En dan het risico lopen dat hij niet in het potje terecht komt? Pffff... dan doe ik geen oog meer dicht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2017 9 minuten geleden zei Adri: Gewoon in een jampotje vangen Natuuuuuuuuuurlijk! Ge kunt zeggen wat je wil maar zelfs jij was niet aan die spin op mijnen trap gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2017 (bewerkt) Ik moest vannacht naar t toilet. Ik kom in de keuken en er ligt op de grond een plukje grasprieten dat meneer schildpasd mee naar binnen heeft getrokken. Ik kan je zeggen dat ik tegen t plafond zat van t verschieten. Moest bijna ni meer naar toilet. 4 juni 2017 bewerkt door fleurtje Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juni 2017 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2017 (bewerkt) . 5 juni 2017 bewerkt door Adri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden