Spring naar bijdragen

Zandloper


Zandloper

Aanbevolen berichten

Goedemorgen

Wil me toch eve melden,

Dat ik 6maanden droog sta,

Gaat redelijk goed,geen katers meer dat is toch heerlijk.

Denk ook minder aan alcohol,Doe het wel dag voor dag.

Op naar  maand 7, 

Weet ook dat het een proces is ,Ben veel gevallen en weer opgestaan,en dat het niet in een keer lukt .dat maakt niet uit,Ben in 2013 begonnen met adb te worden,en nu zijn we vier jaar verder,dus nooit opgeven ,dat is mijn streven,blijf toch wel vinden dat alcohol mij ook veel lach momenten heb gegeven en vrolijkheid,maar dat is lang geleden ,toen ik nog niet verslaafd was.nu is het slecht voor me,het sloopt me lichaam en geest,en de relatie om me heen.daarom Ben ik blij dat ik me vriend alcohol maar buiten de deur heb gegooid,en ik wil hem niet meer binnen,als die aanbelt krijgt die een schop onder ze kont.

Veel kracht voor mezelf,en een ieder die deze vijand wil bannen uit ze leven.

Groet van zandloper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi, realistisch bericht, Zandloper.
Dat wat we het meest verlangen als we onze verslaving onder ogen zien, stoppen met drinken, is niet het leukste of mooiste om te doen,
Maar éénmaal een tijdje op weg is het het mooiste wat we hebben gedaan.
6 Maanden droog ís een tijdje op weg. Gefeliciteerd!! En dag voor dag is hoe we het allemaal (moeten) doen...
Een dagje overslaan is niet mogelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Super Zandloper :lol: en wat fijn dat je wat laat horen ^^ nooit opgeven inderdaad. Tuurlijk zijn er ook leuke alcohol gerelateerde anekdotes ^^ das toch prima ^^ maar als je inderdaad maar in het vizier houd dat dat niet alles is. 

Ga zo door! :lol::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...