fleurtje Geplaatst 23 april 2017 Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 Ik hoef t echt niet meer vonneke. Ik zie ze enorm graag daar niet van. Heb ze bij mij genomen omdat niemand ze wou toen papa stierf. Maar in zulke situaties ben ik echt niet de geschikte persoon. Ook niet voor t beestje. Ik durf ze niet eens bij haar nekvel pakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 april 2017 Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 Goedemorgen Vol, ja, kan me indenken dat je dat heel erg mist dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 april 2017 Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 Volgens mij kunnen katten wel 17 tot 20 jaar oud worden, maar 14 is misschien 70 in mensenleeftijd ? (Bol weet dat vast wel) Dus ja..en we worden natuurlijk ook niet allemaal even oud Maar joh, misschien kan de dierenarts haar toch gewoon weer oplappen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 april 2017 Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 Ik ga ff zagen tegen de kat denk ik. Vind mezelf een beetje boring op t moment. Bedankt om nogmaals naar t waarschijnlijk niet eens bestaande drama te luisteren. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 Ik heb weinig met dieren, maar ja hondje is zo trouw en wijs met me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 april 2017 Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 Heb 2 parkieten Idiaal, gezellige kwebbels, je kan ze gemakkelijk alleen laten, want ze hebben gezelschap aan elkaar Zet ze heel vaak buiten op het balkon, wat ze heerlijk vinden En dat kan al heel snel, want vanaf 10 graden, vinden ze het al prima Heb ze nu bijna 7 jaar,maar echt leuk ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 april 2017 Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 1 minuut geleden zei Lars: Later als ik groot ben wil een konijn wel een grote. Doen Lars ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 april 2017 Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 En met de kerst, lekker in de pan Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 april 2017 Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 2 minuten geleden zei Lars: Dat had ik nou niet van jou verwacht @rapilos Ha,ha boerendochter he ! Nee hoor, zou ik ook niet zo goed kunnen, een konijn slachten Thuis werden er wel kippen geslacht Jak, was ook niet zo smakeljk hoor Al die veren en dat bloed Kan het nog zo ruiken, als ik het weer voor me zie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 april 2017 Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 En ik ga er ook eens vandoor, want verkondig alleen maar een hoop prietpraat momenteel Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 Ben wachtwoord van mijn Gmail kwijt, weet niet hoe ik dat op moet lossen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 Ik ga de zaterdag kranten verder doorspitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 april 2017 Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 Meestal kun je aangeven dat je het wachtwoord kwijt bent Suiker, en dan sturen ze een berichtje naar je mobiel of naar een ander account, tis maar net wat jij heb opgegeven toen je de Gmail account aanmaaktje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 23 april 2017 Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 Mogguh! Tjonge, wat zijn sommigen al vroeg op, op de zondag zeg. De luie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 Goedemorgen Asterix, heb je beetje kunnen slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 23 april 2017 Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 Ja, prima, dat is geen probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 april 2017 Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 Ik heb een beer als "huisdier", die hoeft gelukkig nooit naar de dokter. Zijn humeur is standvastig optimistisch, hij geeft mij een knuffel als ik het allemaal niet meer weet. Ook zomaar, als ik erom vraag. Hij zegt nooit nee. Je moet wat. "Mijn" ekster heeft net een bad genomen op mijn balkon, eigen drinkbak, zit nu zijn toilet te maken. Helaas geen tuin, maar dit dan weer wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 april 2017 Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 2 uur geleden zei Lars: Even bij voetbal gekeken maar is mij te druk. Feliciteer Kees maar @Yvonne Feyenoord word kampioen. Weekend bijna weer voorbij. Aaaargh, probeer ik de hele middag het anp-nieuws te ontlopen, kijk ik om vijf voor zeven nog even op het forum, lees ik dit....!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 april 2017 Rapport Share Geplaatst 23 april 2017 Hand in hand, Lars! En Kees. Van Von. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden