GerritGerrit Geplaatst 8 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2017 (bewerkt) ik ben verslaafd 10 april 2017 bewerkt door GerritGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anoniem48 Geplaatst 4 april 2017 Rapport Share Geplaatst 4 april 2017 (bewerkt) Zoek je een maatje om mee te bellen of te chatten? Ik ben een vrouw van 49 jaar, en zou het fijn vinden een maatje te vinden, om elkaar te steunen met het afbouwen van 'je verslaving'. Waar iedereen tegen aan loopt, en ik dus ook dat je zoveel alleen moet doen. Stuur mij dan een pb tje. Ik wil minderen en uiteindelijk stoppen met de Lorazepam. 5 april 2017 bewerkt door Snowy68 Tekst niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anneke Geplaatst 4 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2017 Ik zou graag met je in contact willen komen .weer niet hoe je pb bericht stuurt .(sorry) zit ook diep in de afkick fase van tranxenne en sintjanskruid voel me ook hier aan mijn lot overgelaten .en wat een hel gr anneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anneke Geplaatst 4 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2017 Sorry hoor anoniem weet nog steeds niet hoe 't alle allemaal werkt .ben niet zo'n held met pc of tel nogmaals gr anneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2017 (bewerkt) Op een gewone computer werkt het zo, Anneke: klik op de naam van degene die je een persoonlijk bericht wilt schrijven, en kies dan "bericht sturen". Op een mobieltje zal het misschien iets anders gaan. 4 mei 2017 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anneke Geplaatst 4 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2017 En op de tel kan dat ook ? Pc heeft kuren bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 mei 2017 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2017 Ja, bijna net zo. Je drukt op de naam en dan op het envelopje om een bericht te sturen. Op het volgende scherm kun je de tekst intypen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden