Wanderer Geplaatst 28 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2017 Vandaag eerste dag zonder oxa, ben dus dubbel aan t afkicken althans zo voelt t. Ben wat onrustig en heb nog pijn maar al met al best een goeie dag gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 28 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2017 9 dagen zonder drank toch? Je lichaam zal wel voor een groot deel de ergste gifstoffen eruit hebben gewerkt maar psychisch is een ander verhaal. Heb je nu wel hulp in huis of afleiding? Pittig voor je! Hopelijk voel je je elke dag wat beter. Slik je wel maagbeschermers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 28 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2017 Ja klopt geloof ik. Ik slik idd maagbeschermers, waarschijnlijk levenslang. Ik heb hulp via facebook en een paar mensen die ik evt kan bellen. Ook heb ik een coach van de breijder op de whatsapp. En ik heb heel veel zin in mn nieuwe leven met alle lekkere en leuke dingen. Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 28 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2017 Ik ben chronisch maagpatient maar zonder alcohol slik ik alleen maar beschermers als ik 'andere' voeding neem bijvoorbeeld bij een etentje of tijdens een kaas/film avondje. Letterlijk als beschermer om geen buikpijn te krijgen. "Just do it" is mijn draadje. Soms met vallen en opstaan dus maar vandaag drink ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 28 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2017 Dat is ook vervelend, maar als ik het goed begrijp drink je dus af en toe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Hoi Wanderer, ik wachtte even welk draadje het ging worden. Zettumop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 1 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Blijkbaar deze, dank je Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Kun je geen nieuw draadje maken? ( heel flauwe grap) je hebt je draai hier wel gevonden hè? Fijn! Wanderer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 1 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Ja hoor geen probleem, vind t idd wel prettig hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 1 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Dat is niet grappig nee, hoop dat je er snel weer vanaf bent. Sterkte man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Hoe is dag 10 zonder alcohol en dag 2 zonder oxa? In de avonden wellicht het lastigste dus ik kom je nog even een onder de riem steken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 1 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Hoi lieselotje, Had vannacht wat angst dromen, best vervelend maar verder heb ik een goeie dag gehad. Heel lief van je. Hoe gaat t met jou ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Goed bezig Wanderer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 1 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Dank je vasja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Gee nare dromen meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 2 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Helaas wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Bah, bah, bah....vannacht gaat het goed hoor..... Wanderer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 2 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Oke als jij t zegt Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Hopenlijk geen nare dromen kunnen je soms zo bijblijven hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselotje Geplaatst 6 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2017 Hoe ben je het weekend doorgekomen Wanderer? Genoeg afleiding? Heb je nog last van afkickverschijnselen? Hopelijk maak je het een heel stuk beter als een kleine 2 weken geleden! Wanderer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 6 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2017 3 uur geleden zei Lieselotje: Hoe ben je het weekend doorgekomen Wanderer? Genoeg afleiding? Heb je nog last van afkickverschijnselen? Hopelijk maak je het een heel stuk beter als een kleine 2 weken geleden! Ja gaat goed. Gister een hoop drama gehad ging heel erg fout met mn broertje. Die raakte in een.psychose door drugs. Van 3 tot 10 mee bezig geweest met pa. Ben gesloopt, vertel er later wel over. Heb t wel droog gehouden en ook geen behoefte aan. Wel weer pijn aan mn lever en maagzweer. Fijne dag en lief dat je ff checkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 6 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2017 Phoe heftig zeg!!! Sterkte Wanderer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 6 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2017 Dank je schat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2017 Tjee, vreselijk. Rustig aan vandaag dan. Filmpje ofzo? Iets prettigs. Hoe is het nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 6 maart 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2017 Ja ff naar winkel geweest, beetje fietsen, zit nu pa en straks op de bank idd film kijken of lekker dom zitten en tv kijken. Gaat verder wel goed met mij alleen gewoon geen zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden