Gast Geplaatst 3 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2017 Sinds 01-01-17 het goede voornemen te stoppen met roken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2017 Gewoon weer een nieuwe dag. Je bent goed bezig volgens mij. Houd vast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 (bewerkt) Ach, ik ben zo vaak gestopt en heb het er zooooo moeilijk mee gehad. Zet de knop om. Dat is denk ik echt het enige dat kan helpen. Geen achterdeurtjes meer. Uiteindelijk went het en ben je zo trots. Maar het is een zeer lastig iets die sigaretten. Rotdingen! 22 januari 2017 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 Ja, moeilijk om jezelf te motiveren, maar uitermate belangrijk om het wel te doen. En doordrongen te zijn van dat ene : vandaag rook je die ene/ eerste niet. Punt. Succes! Er komt veel voor terug. Al merk je dat pas later wellicht. Vooral rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2017 Hou vol, zeilbootbewoner. Na 2 weken ben je van de trek af. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden