Jen Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 The Donald mag ons niet nekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Plus dat angst een slechte raadgever is ook. Dit komt onverwacht. Skyer nog niet wakker? Veel verstandiger eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Om 5 uur verwachten ze de winnaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Ik ga mijn hoofd onder een kussen stoppen, morgen eindigt de nachtmerrie vast heel anders. Blijven hopen tegen beter weten in, zeg maar. Gatver, stomme Amerikanen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Het gaat Trump worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Lars, laat me nog een half uurtje in ontkenning leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Het blijft spannend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Ach Ja Quinn. Weet Niet of Europeanen zoveel slimmer zijn ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Florida gaat naar Trump Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Maar Hawaï naar Clinton :-P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Het wordt weer spannnend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 9 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Het blijft ongelovelijk spannend: Michigan gaat de doorslag geven en daar scoort Trump goed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Ik Ga dollars kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Ik haal nog een kop koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 9 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Tsja. Het is volgens mij afgelopen voor Clinton... President Trump. Je zou er bijna een borrel van gaan nemen, maar daar die lelijke kop van hem niet van weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Raar. Het Campagneteam van Clinton heeft gefaald vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Geert Wilders heeft ook gereageerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Wellicht Pro Trump? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 The people are taking their country back. So will we Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Vlaams Belang is ook voor Trump vrees ik, momenteel halen ze niet veel stemmen maar volgens mij ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 9 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Tsja. Iedereen had het mis, net zoals Brexit. Er is een enorme onderstroom aan haat en angst die te lang door de elite is genegeerd. En nu bijvoorbeeld denken veel mensen in de US "what the duck, let's vote Donald". Ik zelf snap het niet meer, qua inkomen, werk en sociale contacten zit ik blijkbaar op een plek die niet aansluit op wat de meeste mensen denken tegenwoordig. En dat is best beangstigend vind ik. Want Trump is niks meer dan een demagoog en dat experiment liep in de jaren 30 van de vorige eeuw ook niet zo goed af... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Ik ga maar eens een nieuwe dagdraad openen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 november 2016 Rapport Share Geplaatst 9 november 2016 Dat Is waar Tom. Ik Hoop niet dat hij zo maar even een dictator kan worden, een president beslist niet alleen. Maar Toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden