kruidenthee67 Geplaatst 23 september 2016 Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 Sluit af voor vandaag hier. Droog. Afgelopen dagen weer wat meer rust in het ADB proces. Iets meer op de achtergrond. O nee....aandacht verslapt niet, ben maar niet bang. Fijne avond. Lieselot, smart en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 september 2016 Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 Droge afmelding voor vandaag smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 23 september 2016 Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 Goedenavond forumleden. 4 dagen droog,het gaat wel lekker. Welterusten iedereen. jowan, smart, Lieselot en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 september 2016 Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 droge afmelding hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 23 september 2016 Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 Bedankt Kohtje voor je uitleg over de dag beginnen :-) Bor veel plezier vh weekend en geniet van je zoon! Hoop te lezen nu pas tijd voor en wat schrijven zo zijn mijn dagen veel te snel voorbij Nu de jaren zonder alcohol met uitgaan valt het mij op hoe vaak je soms onwillig wordt aangeraakt Ik vind het altijd heel vervelend en zeg dan vaak tegen die persoon als je een praatje wil vind ik dat veel leuker dan dit ongevraagde gedoe Wanneer iemand spontaan een praatje komt maken vind ik dat zo leuk maakt niet uit wie wat of hoe het eruit ziet Natuurlijk wel wat er gezegd wordt maar zelfs flauwe versiertrucken vind ik leuk het lef om naar iemand toe te stappen daar hou ik van Slaap lekker alvast- draai je maar lekker om wanneer ik vannacht rond 5en flesjes aan het geven ben smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 september 2016 Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 Even welterusten wensen. Mijn oorbel is terug! Enne LJ bedankt voor de filmtip: hij was erg mooi! Ik meld me ook droog af en moe en tevreden enzovoort. Slaap goed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 23 september 2016 Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 Wat een gekke draad vandaag? Als iemand bij ons op werk of in de kantine iemand zou aanraken, die dat niet wil dan krijgt zo'n persoon 1 waarschuwing en daarna is het voorbij! Ik herken of zie het niet in mijn omgeving, totaal niet. Dat was wel heel anders vroeger toen ik zoop: toen was ik zelf "losjes" en zocht ik dus ook "los" gezelschap op, zeg maar :-). Ik meld me droog af. smart en Lieselot reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 september 2016 Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 (bewerkt) Gelukt! Overal alcohol, maar voor mij niet. Nu moe en droog naar bed! Morgen extra opletten, niet uit opluchting na de uitdaging van vandaag toch maar een glas pakken...ik zou dat toch zomaar in mijn hoofd kunnen halen. Rest van Fam zit beneden nog volop aan drank, ik morgen nuchter en fris! Trusten, forum zat veel in mijn hoofd deze avond! 23 september 2016 bewerkt door Vol Lieselot, kruidenthee67, smart en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 23 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 Zucht. Wat ik uiteraard bedoel is dat een rokje geen psychotrope werking heeft - behalve waarschijnlijk op Kohtje en Soothe. ................................................................. En op mij heeft een vrouwelijke vrouw in een rok ook een onmiskenbare "psychotrope" (heet dat echt zo?) werking. Ik mag zo mijn voorkeuren hebben. En ik weet ook dat alleen een goed figuur en een rok mij maar heel kort gelukkig houden als niet ook........ Overigens had ik zelf ook een sprookjeshuwelijk. Na 25 jaar gescheiden te zijn mag ik dat wel verklappen. Telkens als ik 's avonds weer van mijn werk thuis kwam, zat die heks daar weer op de bank........ En, zoals gebruikelijk, haar bezem weer dwars voor de deur geparkeerd..... Ze had zelden een rok aan, ze had wel "de broek aan". smart en Lieselot reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 23 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 september 2016 Ik sluit mijn dag af met een droge afmelding. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden