Spring naar bijdragen

Vrijdag 9 september


rapilos

Aanbevolen berichten

Wat mijn beste vriendinnen waren die zie ik nog wel eens 1 keer per jaar en dan vragen ze nog altijd of ik niet ook een wijntje wil

Naja dat snap ik toch echt niet en vroeger maar klagen over mijn gedrag met alcohol en dan nu dit

MENSEN we zijn toch rare wezens soms vriendschappen komen en gaan gelukkig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieselot lang verhaal. Laten we het er maar op houden dat ik niet meer drinken kan. Ben hard bezig om te herstellen. Om mezelf te ontdekken zonder de verdoving van de drank. Spirit dank je wel. Moest hardop lachen om je laatste zin. Wie denkt hij wel niet wie hij is. Misschien eens vragen aan hem? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongedames ik ga stoppen. Merk dat ik druk ben. Ga maar eens onder de douche zonder schoenen. Kan iemand mij nu vertellen waarom het met schoenen aan onder de douche is? Zijn er serieus mensen die dit doen? Hou vol Lieselot. Tot morgen. 

 

Volgens mij heb ik die verzonnen Lars. Om aan te geven dat je soms iets heel anders moet doen en ook een beetje vreemd, als je echt iets moet doorbreken. Ik denk niet dat iemand het echt gedaan heeft; ik in ieder geval niet. Maar ik kan je bijna garanderen dat als je trek hebt en dit doet, de trek weg is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lieselot, bijna 4 jaar! De eerste hebben we hier meegemaakt geloof ik; de tweede niet.

Ontzettend goed toch dat je het forum op zo'n moment weet te vinden.

Het wordt al rustiger geloof ik?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik merk dat ik vrolijk wordt van de dagdraad. Ondanks de hulpvragen die erop staan. Wat goed lijkt te gaan. Ondanks opbiechtingen. Tijd geleden en best een fijn gevoel. Nu echt welterusten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé lieselot, niet doen hoor, dat zou toch hartstikke zonde zijn  :blush:

 

Lars: ja, hij heeft dus wel altijd wijn bij hem, vandaar wijnman hé? Hoe jij je dit voorstelt weet ik niet, maar hij komt binnen met een tas vol wijn, gaat zitten, pakt een glas en gaat wijn drinken. 

Het is idd wel mijn eigen huis, dus hij heeft in feite het recht niet om hier binnen te komen. Natuurlijk pak ik zelf de eerste, ik weet het, ik doe  het allemaal zelf, ik had ook kunnen zeggen: wat jij doet, doe je maar, maar ik drink geen wijn. Meestal lukt me dat ook wel, ben ik daar sterk genoeg voor en trots.

Nu is het dus niet gelukt. Of hij het er om doet, dat weet ik niet, wellicht vind hij het gewoon gezellig, maar hij weet wel, dat ik alcoholist ben en dan zou je toch denken, dat hij beter moet weten. Gelukkig heb ik veel fijnere vrienden, die gewoon koffie komen drinken hier en muziek komen maken, zoals vanmiddag ook weer het geval was, dat was gezellig en leuk.

Morgen de stad in met mijn ex bassist, lijkt me ook weer gezellig om elkaar weer eens te spreken. 

Dus: ik heb wel wat beters te doen, om me met wijnman bezig te houden, want denkt hij wel niet, dat hij is.

Een kerel die altijd wijn bij zich heeft .. Een tas vol wijn heeft en gaat zitten drinken bij een ander thuis ?

Ik weet echt niet wat ik me er bij moet voorstellen. Komt hij echt gewoon met een tas binnen met een fles wijn er in?

Ipv als kadootje voor een etentje oid voor zichzelf bedoeld?

Ofwel (kort door de bocht) jouw koffie is niet lekker, of het is een alcoholist die jou ergens in zijn smoezenboek heeft staan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lady Jane/ Gerrit!!!!

Ja eerste jaar en derde jaar volgens mij gemeld idd Gerrit

Tweede is een pleegmannetje Jane

Fijn jullie weer hier te zijn vertrouwd zeg! Voelt alsof ik een ander virtuele wereld stap waar alles gedeeld mag worden

Gedachten die normaal gesproken ingehouden worden en nu wel schrijf omdat het kan en mag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieselot, goed dat je niet gezwicht bent!

Ik meld me droog af. Eén "Ah-toe-nou-joh" wijntje op het terras weerstaan.

Het blijft toch raar hè, dat er iets met je aan de hand is als je geen alcohol wil.

Ik denk altijd: "Ah, snuif nou gezellig één lijntje mee, joh." Dat is toch net zo raar?

Nou ja, ik was vroeger ook zo.

Slaap lekker allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spirit wat een spannend verhaal. Het is net als goede tijden slechte tijden. Net als het spannend word gaat het morgen verder. Zal het Spirit gelukt zijn om de wijnman van zich af te slaan. Werd ze toch overvallen door de wijnman toen ze met de hond ging wandelen. U leest het morgen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...