bolletje Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 MarQ een kop hete bouillon 3 boterhammen met spek en gebakken ei. enz. Je maag moet vol kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 nee uiteraard niet maar gaf het aan dat het niet uitmaakt of je wel of niets in huis hebt en dat halen zo gebeurt is.......... en afleiding helpt ook weet ik wel merk ik want verveling was altijd de redenen om te gaan drinken......... ik moet zeggen het werkte goed om de tijd te doden maar tegelijkertijd was het ook geestdodend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 MarQ heb je geen hobby's? Of heb je daar nu nog geen zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Kasten opruimen MarQ,verzet je gedachten ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Of ruim de oude klerenkast of het typische bijzoldertje op ? Zijn altijd wel klusjes te vinden in huis, die je afleiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Waarom wordt ik zo belachelijk gemaakt. Onnodig inderdaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 TWEE MAAND!!!????Wow!! Supertrots op je!!Een beetje trots?Komaan zeg! Je mag behoorlijk trots zijn. Twee maand is zoiets als 61 dagen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Nu gewoon doorgaan hoor..Je hebt zeker en vast al behoorlijk zware momenten gehad en die zijn niet dadelijk weg maaaaaaaaaar ze komen minder en minder. Ik heb een beetje moeite met de nicotine. Ik was denk ik ongeveer 4 jaar volledig nicotinevrij en toen besloot ik eens te lurken. Geen goed idee.No no no no no...Maar ik wist het en ik deed het. Dus er valt niet te klagen en te zagen.Enkel te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Oei Fleurie wat jammer. ik ben nu ruim 3 mnd. nicotinevrij dus nog maar een kleintje. Hoe is het met meneer schildpad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Bolletje!! Sorry moest er even uit Nooit meer aan beginnen! Nicotine voelde voor mij altijd al iets gevaarlijker dan alcohol. Het heeft voor naasten minder effect om het zo maar te zeggen. In mijn ogen dan toch. Maar ik wist vooraf al dat dat nu net echt iets was waar ik me niet meer aan moest wagen. Ach ja, ook daar kan ik ook wel terug een punt achter zetten. Meneer schildpad is helemaal ok. Irriteert me wel van tijd tot tijd maar daarom is het een manneke natuurlijk.Hij laat de kat nooit met rust. Wil ze lekker liggen in het gras naast me, loopt hij constant achter haar aan.Maar al bij al een perfect huisdier. Zeurt niet, jankt niet, en de helft van het jaar zit hij onder de grond.Gaat het al wat beter met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 ik mis inderdaad alle tussenliggende stappen tussen overgeven en bijna pancreatitis tot nu 'heerlijk vakantie vieren' Nouja, moeilijk te volgen. Ik merk dat ik daardoor dingen met een korreltje zout ga lezen, wat ik eigenlijk niet wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Dat op zich is te begrijpen Vol.En een korreltje zout is nooit mis. Peper ook niet. Ik heb zoveel persoonlijkheden dat ik niet weet hoe ik moet overkomen bij anderen.Het forum is voor velen een uitlaapklep. Iedereen haalt er iets uit. Op zijn of haar manier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Dat is niet echt helemaal wat ik wou zeggen maar goed.Vooral die laatste zin is iets te cliché voor Fleurtje..Bakkes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Hoi Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Gij, lekker ding! Hoe gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Jouw kat is al bijna zo erg als mijn geit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Gij, lekker ding! Hoe gaat ie? Hij gaat goed hoor. En ik heb liever niet dat je mijn kat vergelijkt met jouw geit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Heeeeeeee..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Gaat inderdaad niet snel uit je systeem Ietje denk ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Astemblief zeg! Mijn geit ziet op zijn minst niet scheel Zolang het maar een droom is Ietje (ietje toch?) is er niets aan de hand. Ik kan me niet goed herinneren of ik die dromen had maar vast wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Pepertjesincaramelsaus!!! Vonneke, gij ouw doos (ik las het wel...dat van je wekker enzo...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Dat meen je toch niet he, dat je weer rookt? Je zou er binnenkort vijf jaar af zijn..... Ennu.... wat betreft die knikkers waar je het gisteren over had... tssssssssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 Hoe gaat het met je dochter Ietje? Zij had toch zo vaak last van buikpijn toch? Of zit ik er nu helemaal naast? Mupsiewupsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2016 ik las het wel...dat van je wekker enzo.. Jaaaa, en ik heb dus jouw reactie gelezen donderkoppie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden