Sita2 Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Goedemiddag allemaal! Hier tropisch weer, zeker geen zin snert . Spirit, wat spannend! Als je liever in de buurt bent, blijf je toch gewoon lekker thuis? In ieder geval sterkte met afwachten. Dagpact; MarQClaartjeLarsYasminRapilosNadiaVol BastaSkyer Spirit Sita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Zo, weer thuis, 2 keer kletsnat geregend en moet er over 1.5 uur weer uit Nou ja, het zal toch ooit wel eens ophouden zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Sita, Jij zit vast niet in Nederland nu ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Balen Rapilos! Nee, zit in de tropen voor de volgende jaren. Daar regent het ook wel, maar dan warme regen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Ah, heerlijk Sita, warme regen ! In de tropen is het vaak een flinke hoosbui, en daarna weer mooi weer. Hier blijft het dan de hele dag dreinen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yasmin Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 ik wilde vandaag surfen,maar toch maar niet! :-) Lekker hoor regen. grrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 ik wilde vandaag surfen,maar toch maar niet! :-) Lekker hoor regen. grrr. Lijkt wel herfst ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Open haard gaat aan zo! Gisteravond met Zweedse film begonnen, vanavond afkijken Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Open haard gaat aan zo! Gisteravond met Zweedse film begonnen, vanavond afkijken Hier vanavond Netflix en een grote pot thee en klein stukje gebak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Ikwilookeenopenhaard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Hallo, ik heb mij een tijd geleden aangemeld. Het gaat met ups en downs. Ben wel blijven lezen want dit houdt mij bij de les/scherp. Ik wil dan ook iedereen bedanken dat er gedeeld wordt wat er speelt, van sommige postings leer ik en daar kan ik wat mee. Dus heel erg bedankt daarvoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Haha Lars, lijkt facebook wel waar iedereen het zooo heerlijk en fijn heeft maar er ws ook minder fijne momenten zijn, die niet gedeeld worden. Hoop dat je een goede dag hebt gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Gewoon stug door gaan. Vakantie komt wel weer. Ja mooi is dat! Ik heb nú vakantie! Ikwilookeenopenhaard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 (bewerkt) Ik lig heerlijk op mijn strandstoel aan het zwembad. Grote kan ranja met ijs klonten naast me. Ober komt me zo een hapje eten brengen. Mooie benen hebbie Lars. 11 augustus 2016 bewerkt door Mupke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 En wat denk je van mijn roze zwembroek. Je kunt het hebben. Yep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Whahahaha Ik ben er helemaal ondersteboven van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 (bewerkt) Die vind ik wat minder. Vind je t erg dat ik het zeg? 11 augustus 2016 bewerkt door Mupke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Waar ik nu zit, kijk ik recht op de regen uit. Dus dat ga ik niet meer doen. Vanavond maar Netflixen. Fijne avond nog allen. (en hou het netjes Lars! Ik hou je in de gaten he?!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 WhahahA Ja! Moooooi! Zo hou ik het niet droog hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Ik mag me weer droog en met een voldaan gevoel afmelden rapilos, Sita2, Nadia en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Hahaha Lars, je staat er mooi op. Hier tot nu toe gered. Later naar een borrel/BBQ. Zie er een beetje tegenop, maar ik ben vastberaden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 meld me ook geslaagd af. Ik stem op foto 1. rapilos en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Ik meld mij ook droog af, fijne avond mensen. smart, rapilos, Claartje en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Dagpact weer geslaagd Tot morgen mensen ! Claartje, smart, Skyer en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Nog een droge afmelding, Slaap lekker. Nadia, smart, Claartje en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden