Gast Geplaatst 8 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2016 (bewerkt) Citaat 13 oktober 2017 bewerkt door Sheila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zandloper Geplaatst 10 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2016 Goed hoor Sheila, Zit ook in die fase,om geen uitglijers meer te krijgen. We gaan er van uit dat het ons lukt,toch Want we weten dat het ons een stuk beter zal gaan,zonder dus vandaag weer een mooie droge dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zandloper Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Hallo Lars, Slik ook refusal,is wel een stok achter de deur toch. Lees hier al lang mee,dus ook jou draadje. Je Ben goed bezig gaat je zeker lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skyer Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Welkom Sheila! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Welkom Sheila! Wat goed dat je al bent gestopt en hier steun zoekt. Ik ben daar nog niet, maar wil daar zeker ook komen! Sita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 11 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2016 Hai Sheila, Hoe is het zo gekomen...tja. In ieder geval drink/ dronk ik iedere dag. Ook steeds vroeger, vaak startend met de lunch. Fijn dat je laatste terugval alweer zolang geleden is. Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zandloper Geplaatst 14 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2016 Gaat het goed ,sheila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2016 Ik ben zo trots op je Sheila.. je bent echt heel goed bezig;. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2016 Mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 3 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2016 Gaat het beter en makkelijker dan je verwacht had, Sheila? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2016 Ik las dat je nu vooral gericht bent op terugvallen voorkomen. Best verstandig om nog een afspraak te plannen, wat verder. Nog even vinger aan de pols. Maar wel al een heel eind op eigen benen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2016 Ja, alert blijven is toch waar het om gaat. Hoe lang ben jij nu droog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2016 Dank je voor je antwoorden Sheila. Ik neem aan dat je de valkuilen en triggers in beeld hebt? En je hebt vaker langere periodes drooggestaan, je weet dat het kan! Ik heb zelf een paar terugvallen gehad in een periode van twee jaar. En ik heb nu het idee dat ik er beter inzit. Mijn triggers ken, weet hoe er mee om te gaan. Hoop dat dat voor jou ook zo voelt. Succes in ieder geval! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2016 Sheila, ik bemerk nog wat aarzeling als ik je lees. Ik kijk ook altijd naar de tijd, en mensen die 's nachts schrijven hebben mijn extra aandacht. Toen ik nog dronk verschoof ook mijn ritme en ik sliep erg slecht. Datzelfde lees ik hier vaak en hoor ik van mensen die ik erover aanspreek ook. Een aandachtspuntje dus misschien ook voor jou. Verder lees ik in je postings verstandige maatregelen. En tegelijk komt dan de gedachte op, dat je die maatregelen ook nog best hard nodig lijkt te hebben. Dan is 2,5 maand droog nog wel wat kort, lijkt je ook niet? Er wordt niet voor niets hier, ook door experts geschreven, dat als je voor minderen of matig gecontroleerd drinken gaat, je beter 1 jaar droog kunt staan. Ik heb helaas aardig wat frummers gesproken en gelezen die hetzelfde wilden als jij dat maanden vol hielden en uiteindelijk toch terugvielen. De meesten schrijven hier helemaal niet meer. Jammer vind ik dat, want het zou anderen misschien extra alert houden en zelf kunnen ze er ook veel aan hebben. Voor mij is de nul-lijn gewoon een nieuwe manier van leven geworden, eentje waar ik blij en dankbaar om ben. Skyer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2016 (bewerkt) oké meis ik hoop niet dat je je denkt te moeten verdedigen he ik probeer mee te denken, maar doe dat natuurlijk vaak wel vanuit mijn eigen perspectieven.(heb zelf jaren geworsteld hiermee en vanuit mijn wilskracht hield ik dat ook lang vol, en ooit na een stopperiode van 7 maanden, toch weer via "iets" een terugval van 10 jaar gehad.) succes Sheila! 4 oktober 2016 bewerkt door lady jane kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden