Spring naar bijdragen

Donderdag 4 augustus


Claartje

Aanbevolen berichten

Spirit... ikben van de week gewoon begonnen in mijn huisje.. is ook en nou niet bepaald echt gezellig of nieuwe spulletjes. grofvuilzakken gehaald en heel veel weggegooid. Toen gelijk doorgepakt en de hele huiskamer gewit. Waren 4 grote muren en plafond.

Ok ok er staan nog geen nieuwe spullen maar het oogt al zo veel beter.

Mijn plan is om elke week nu 1 ding aan te pakjen. Bv 1 deur opnieuw lakken of eindelijk eens wat plinten te schuren. Gewoon elke week wat . Hoeft echt niet veel te kosten maar als het zoveel beter oogt waarom dan niet ?

Voor de laatste klussen electrische dingen heb ik straks ook iemand nodig.. ik ga eens kijken hoe ik dat ga aanpakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Spirit,

Bij ons in de stad hebben ze verschillende projecten, zowel vrijwillig als tegen een kleine betaling. Je kan je dan aanmelden en een aanvraag doen voor bijvoorbeeld het doen van klussen. Hier heet het bijvoorbeeld klus in de wijk of via stichting Present. Hebben ze vast bij jou in de buurt ook. Misschien de moeite waard om naar op zoek te gaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

" we willen graag een fabeltjeskrant app, zodat we i.p.v. pokémon, fabeltejeskrantfiguren kunnen zoeken, Bor de Wolf, Truus de Mier, Juffrouw Ooievaar, whahahaha, toch wel weer leuk  :)"

 

 

Ja geweldig, Spirit, gauw patent vragen!! Ik zie alle omroep-Max-leden al schuiven, met fanatieke koppen op zoek naar de tweede gezuster hamster.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten allen.

Gister had ik een verschrikkelijke droom: ik was weer gaan drinken, het was nog erger dan vroeger en ik zou opgenomen worden. Maar ik zat in Engeland, zonder geld want in mijn dronken bui was ik mijn portemonnee verloren...en zo ging het maar door in mijn droom..

Toen ik wakker werd rond half zeven, duurde het zeker een minuut voordat ik weer wist dat ik veilig en nuchter in mijn eigen bed lag, godzijdank. Vanavond hopelijk dromen over leukere dingen, of niks want dat is ook goed :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...