kunsie Geplaatst 31 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2016 En nu ik toch bezig ben, ik lees lydia ook graag. Ik mis haar al weer een tijdje. Lydia hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2016 (bewerkt) He Kunsie. :-) Kijk ik voor het slapen gaan nog even hier en zie ik jou. Fijn om je weer te zien hier. 31 juli 2016 bewerkt door Mupke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2016 Hoi mupke Ook leuk om jouw te zien! Tijd geleden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2016 hoi kunsie en mupseflups zomaar 2 vliegen in één klap op bezoek hier. Mups zagen we iets vaker, maar kunsie long tome no read♥ kunsie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 31 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2016 Ben er zomaar weer ff Lady Jane☺ Lees nog steeds elke dag mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2016 (bewerkt) en ik kijk nog steeds L&A tot laat in de nacht haha kunsie alweer weg dus slaapwel L&O dus Law & Order ook op zondag op SBS9 voor de medeverslaafden☺ 1 augustus 2016 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 1 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2016 Kunsie, ik kan me jou ook nog herinneren. Wat lief dat je me zo'n compliment geeft! Daar word ik best wel blij van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden