Martens Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Hallo allemaal, vannacht was ik weer eens dronken en was er letterlijk ziek van. De hele dag zat ik mijzelf met de kater behoorlijk in de weg. En nu heb ik de knoop doorgehakt, er moet wat gebeuren. Ik ben 48 en een stevige drinker/alcoholist. Vanaf mijn 15de drink ik heb mij nooit met andere middelen bezig gehouden, maar alcohol hoorde er gewoon bij althans in het milieu waarin ik zat. Ik heb al eens geprobeerd om minder te drinken, notabene met proffessionele ondersteuning, maar de intervallen zijn te lang zijn en de verleiding té groot. Nu ga ik het online proberen, nou ja, proberen? ik wil gewoon stoppen! Als ik de berichten zo lees dan moet het op deze manier zeker lukken want het grote verschil is dat ik dit forum gevonden heb met lotgenoten en hun stimulerende berichten die ik op elk moment van de dag kan bekijken. groet,Martens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Hoi Martens welkomwat goed van je dat je dit forum hebt gevondenen ik vind het knap van je datje hetzelf inziet dat je zo niet verder kuntHet is geen gemakkelijke weg maar mijns inziens wel de moeite waardMijn vraag is dan ook heb je erhulp bij????Ikzelf heb de ADBinternetbehandeling gehaden het heeft mij heel goed geholpen en nogmisschien ook wat voor jouwens je heel veel sterkte en kracht toeen kom naar de dagdraad toedaar kun je mee schrijven en steun krijgenKnuffel van meiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst 18 december 2009 Hallo Marten,welkom hier en je hebt de goede keuze gemaakt hoorstoppen is gemakkelijker vol te houden dan minderenmaar dat zul je zelf wel merkenmeld je aan bij de internetbehandeling hier en je krijgtnog meer hulp, speciaal op jou afgesteld en binnenkortzit je bij ons in de arreslee en heb je je eerste droge feestdagenin jaren meegemaakt in jaren. Ik wel tenminste en er zijn er velen hierwe gaan ervooren drinken morgen gewoon die eerste niet, deal?deal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Hoi Maarten,Ook ik ben nieuw hier.Heb ook al gedacht aan minderen, afbouwen dus, maar blijkbaar heeft dat weinig zin???Terug met je nuchtere zelf leren leven zeker??Liefs, N. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden