Momentum Geplaatst 9 juni 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2016 Meld me droog af,fijne avond iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2016 Ook deze dag weer helemaal droog. Zelfs nauwelijks gedacht aan alcohol, Welterusten (Fijn, dat je zo'n leuke dag hebt gehad in de Apenheul JaNina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 9 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2016 Meld me ook droog af. Op het werk niet helemaal droog gehouden. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 9 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2016 Erik, heel veel sterkte, hoop dat het snel oplost, vreselijk die nierstenen, ooit gehad en word al angstig als ik je vehaal lees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2016 Meld me droog af. Goede nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2016 Rosa en Erik, ik hoop dat je snel verlost wordt mijn neef Erik had ze ook dus ik geloof een klein beetje te weten hoeveel pijn je hebt nu sterkte! en slaapwel allemaal ik had een heerlijke dag en avond met vriendin samen de enigen (van zeker 30 man) die geen drank namen, maar we lieten ons de broodjes knakworst heerlijk smaken, na een spannende volleywedstrijd. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden