Anette69 Geplaatst 16 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2016 (bewerkt) 22 okt locatie zwolle - monster - mijn Gerrit tot 1400 uur - fruitvlieg - Jantina En 13 november locatie nog niet bekend - monster - mijn Gerrit - Anette - Of 26 november locatie nog niet bekend - mijn gertit - Anette - Graag aanvullen als je kunt en wilt komen 16 oktober 2016 bewerkt door Anette69 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jantina Geplaatst 16 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2016 Ik weet niet hoe ik je lijstje aan moet vullen Anette Maar ik kan 13 nov. 26 afhankelijk van het weer, er is een wandeltocht die ik ook graag wil lopen. 22 oktober is er trouwens een grote demonstratie in Amsterdam,als FNV lid kun je dan gratis reizen, voor diegene die 22 oktober in een gat vallen omdat de meeting niet doorgaat. smart en Meya reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 16 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2016 22 okt locatie zwolle - monster - mijn Gerrit tot 1400 uur - fruitvlieg - Jantina En 13 november locatie nog niet bekend - monster - mijn Gerrit - Anette - jantina Of 26 november locatie nog niet bekend - mijn gertit - Anette - jantina misschien Graag aanvullen als je kunt en wilt komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2016 22 okt locatie zwolle - monster - mijn Gerrit tot 1400 uur - fruitvlieg - Jantina - smart En 13 november locatie nog niet bekend - monster - mijn Gerrit - Anette - jantina -smart Of 26 november locatie nog niet bekend - mijn gertit - Anette - jantina misschien Graag aanvullen als je kunt en wilt komen Was het niet mede door de afstand dat sommigen niet konden/wilden? Enfin, we wachten af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2016 up Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Joehoe!!! Gaan we nog iets doen zaterdag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 jazeker smart Zaterdag komen we samen bij Starbucks in Zwolle Ze geven droog weer op. We besluiten plenair of we de gracht van Zwolle rondwandelen of dat we ergens op een alcoholvrije locatie neerstrijken. Er is geen afgetraind lijf nodig, Zwolle is immers klein maar fijn. Wat zou het leuk zijn om je te ontmoeten! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Met afgetraind lijf mag ook ? hou van wandelen. Ik heb ter veel zin in! Vice versa Monster; tot gauw! Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jantina Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Nou dat is balen, ik heb nu gerekend op zondag 13 november..... Ben je dan ook van de partij Smart ? Ben heel benieuwd hoe het nu met jou is. Veel plezier in Zwolle in ieder geval, beloofd mooi weer te worden. Ik ben vandaag begonnen met de voorbereiding op een gesprek met mijn oudste dochter, die ik aardig wat schade heb berokkend met mijn alcohol gebruik. Helaas ben ik er erg beroerd van geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Och, wat moeilijk, Jantina... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 20 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2016 Aan de LSD Jantina. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Jammer Jantina!!! En.. wat moeilijk.. sterkte; vertel nog es hoe dat afliep?!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Ik ben vandaag begonnen met de voorbereiding op een gesprek met mijn oudste dochter, die ik aardig wat schade heb berokkend met mijn alcohol gebruik. @Bor, veel Luisteren, beetje Samenvatten om te laten weten dat je geluisterd hebt en dan Doorvragen om te laten weten dat je écht bereid bent om het te horen. LSD. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 jazeker Zaterdag komen we samen bij Starbucks in Zwolle Ze geven droog weer op. We besluiten plenair of we de gracht van Zwolle rondwandelen of dat we ergens op een alcoholvrije locatie neerstrijken. Er is geen afgetraind lijf nodig, Zwolle is immers klein maar fijn. Wat zou het leuk zijn om je te ontmoeten! Aan allen Zaterdag komen de eersten om 11.00 uur Je wordt bij Starbucks 'opgevangen' door Monster. Zij is een vrouw, rond de 50 ( ) Je herkent mij aan het feit dat ik iets met motoren heb of zo. BamBam reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Had je, jullie graag ontmoet!! Maar sta op een podium, ook leuk Hele mooie, inspirerende dag samen en tot een volgende keer! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jantina Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Hoi Meya, het kwartje moest even vallen bij LSD, maar nadat ik bedacht dat je onmogelijk de drugs kon bedoelen en verder na geen denken kwam ik aardig in de buurt bij de uitleg die jij aan Bor gaf. Dank voor de tip. En Kruidenthee sta je 13 november ook op het podium.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2016 Monster in motorverpakking? Gaat lukken. Ik hoop op 10 min. loopafstand gratis te kunnen parkeren. Mocht er iets mis gaan...zet ik even mijn tel.nr. in pb voor Monster, okay? Leuk-leuk: tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 fijne dag frummers! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Fijne dag In Zwolle voor de mensen die naar de meeting gaan. Heb al een andere afspraak, tot een andere keer dan maar...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Veel plezier allemaal. Ik ben een paar keer geweest en dat vond ik onwijs leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Vandaag hield de veegploeg van de meeting op 18 september een miniforummeeting of forum-meeting in het klein. Het was fijn, vond ik. De gesprekken waren goed, en voor mij ook leerzaam. Er was zoveel herkenning en dan voel ik onbedoeld ook weer erkenning. Zo verschillend als we lijken, zo hetzelfde zijn we binnen ons referentiekader. Voor iedereen die het gevoel heeft dat ie het wel erg alleen moet doen allemaal; je weet het. huttula en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2016 Ik vond het fijn en zou zo weer opnieuw naar een meeting gaan. Je hebt het toch over hetzelfde, al zijn de invalshoeken anders. En het is geweldig om nu koppies bij nick-namen te weten. Ik had slecht geslapen en dan vroeg eruit... geen hobby, maar ik ging voor een einde-middagdutje naar bed nadien en kon mijn aandacht niet bij het boek houden wat ik eerst nog wilde lezen. Flarden van gesprekken van ...mooie mensen! Bedankt Gerrit Fruit en Monster! erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2016 Volgende meeting... veegploeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 23 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2016 Blondie.... leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2016 Volgende meeting... veegploeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden