mikki Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Goedemorgen mensen. Ik ben zowaar de eerste. Hier is het nat en koud en donder aan de hemel. Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Goedemorgen Mikki, heerlijk die regen. Dagpact: momentum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 22 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Goedemorgen Momentum. Regen is fijn! Goed voor het groen. Maar ik ga zo naar buiten om te wandelen, dus teveel regen; liever nog even niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Goedemorgen allemaal, Ook hier, donker en regen, dus dat wordt regenbroek aan vandaag Straks werken, tot 12.00 en dan later op de middag weer Iedereen een fijne dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Dagpact Momentum Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Hoi Mikki, maar ik ga zo naar buiten om te hardlopen,dus teveel regen,laat maar vallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Goedemorgen Rapilos. Werk ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Dank je wel momentum. Ren ze he ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 In het noordwesten lijkt het wel op te klaren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Kom op Lars. Kan je naar een meeting in de buurt misschien? Zet hem op: Morgen naar een andere arts: ik heb vreemd genoeg goede hoop op een andere uitslag. Vanavond naar een meeting om energie te tanken voor morgen: moet lukken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Je staat op het dagpact Lars.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Hier een enorme hoosbui om zes uur. Ik was gelijk klaarwakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 ........... Ik wil op deze manier niet verder. Het voelt als enorm falen. Toegeven dat ik het niet alleen kan. Toegeven dat ik alleen wonen niet red. Met deze woorden zet je de deur naar herstel op een kiertje.. Stap 1 in het 12 stappen programma luidt: Wij erkenden dat we machteloos stonden tegenover onze verslaving, dat ons leven onhanteerbaar was geworden. (NA- versie). Met dit erkennen is het herstel zelf nog niet in gang gezet. Stap 1 betekent slechts dat je klaar bent met je huidige manier van leven en dat je je ervoor openstelt om het allemaal anders te gaan doen. Dit erkennen kán de punt zijn achter je verleden. Maar alleen dán als je zonder voorbehoud je herstel oppakt, de weg omhoog inslaat. En met "zonder voorbehoud" bedoel ik dan dat er nooit en te nimmer meer een "noodzakelijke" reden zal zijn om een glas alcohol te nuttigen.... nooit en te nimmer. regenboog en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Vanavond naar een meeting om energie te tanken voor morgen: moet lukken! 't Werkt als je er aan werkt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Die eerste driestappen zijn cruciaal inderdaad: als je die goed begrijpt, kan je met de Doe stappen de weg naar herstel inslaan. Succes ermee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 (bewerkt) Never say never..James BondT werkt als je er aan werkt. Das ne goeie! Iemand zei me onlangs nog zoiets op het werk. Iets in de trend van alles blijft hetzelfde als je niets verandert.En toen dacht ik aan een tekstje dat ik ooit van vonneke kreeg denk ik. Het zal in mijn portemonnee maar na zoeken niet meer daar dus. 22 mei 2016 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 (bewerkt) Lars Ik vind het juist getuigen van MOED dat jij ERKEND dat het zo ECHT niet meer gaat nog kan! 22 mei 2016 bewerkt door regenboog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Lars Ik vind het juist getuigen van MOED dat jij ERKEND dat het zo ECHT niet meer gaat nog kan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Sorry, via mijn mobiel typt het nogal moelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Dagpact Momentum Rapilos Lars regenboog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Ik ben lui.Ik werk niet zo hard aan mijn paniekaanvallen als ik zou moeten.Maar ik loop er wel om te zeuren.Ik kan anders heel volhardend zijn. Ik ben ongeduldig.Dat zal het zijn.Ik haak vlug af als ik geen resultaten boek.Een pilletje was gemakkelijker geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Opname kan helpen maar bij mij was het nieuwe netwerk van vrienden bij de AA cruciaal. Ik dacht altijd dat ik het alleen moest doen maar het stappen prigramma heeft mij geleerd dat dat niet zo is. Dat hielp al enorm. Volgens mij voel je je eenzaam en in de steek gelaten Lars. Dat is jammer want er is een grote groep alcoholisten die je kunnen helpen. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 (bewerkt) If at first you don't succeed, dust yourself off and try again.You can dust it off and try again. Geen schande in dat Lars. Ook geen falen. 22 mei 2016 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Vonneke slaapkop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 22 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2016 Ah ja, waar is de koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden