regenboog Geplaatst 18 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2016 (bewerkt) Was ik maar nuchter ...wees niet boos op me . Ik vecht en vecht... er tegen. 18 mei 2016 bewerkt door regenboog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 18 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2016 Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 18 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2016 Ogh gossie ik zag mmijn wijvie net ... blijk ik behoorlijk dronken...en ik weet van niets ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 18 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2016 (bewerkt) Lekker slapen gaan regenboog. Vindt het heel naar voor jou maar bedankt voor de spiegel. Of is dat nu weer een rot opmerking? Dat is niet de bedoeling. 18 mei 2016 bewerkt door regenboog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 18 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2016 Doe ik LARS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2016 Beste mensen,  Ik meld me droog af voor vandaag. Eind van de middag nog even 2 uurtjes gewerkt. Nu net thuis van een cursus.  Wijfie, Dat van die sollicitatiebrief klinkt dan weer harstikke goed toch ! De koe bij de horens vatten noemen ze dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog Geplaatst 18 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2016 Doe ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2016 Oh sorry, Was een CV zag ik . Ook heel belangrijk hoor ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2016 Ik ga afsluiten. Ik wens iedereen een goede nachtrust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2016 nog even op de valreep; ik was bij Bolletje vanmiddag en ze gaat erg goed. De fijne motoriek is nog wat minder, vandaar dat ze weinig op de pc zit. Maar ze liep goed, zelfs een stuk"los" al mag dat eigenlijk nog niet. En, ze is gestopt met roken. Allemaal de hartelijke groeten. Het was erg gezellig en een geruststelling voor me haar zo weer te zien. nancy, erik, tomtom2 en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2016 slaapwel frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2016 heftig wijfie en nog niet leuk, maar het is niet anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden