Spring naar bijdragen

Negatieve energie ⚡


Aanbevolen berichten

Ik zou het enorm waarderen als negatieve energie wordt geuit op een aparte plaats. Vandaar dit draadje!

Ik loop nog niet zolang mee en ben vooral op de achtergrond. Dat neemt niet weg dat ik last heb van de sfeer die hier kan hangen. Ik neem aan dat de meeste kunnen invullen waar ik doel.

Ik heb de 'fantastische' eigenschap om drama's te maken en negatieve energie op te roepen. Daar heb ik helemaal niemand voor nodig. Wat een bofkont ben ik toch

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mootje

Ik denk niet dat een apart draadje met bananenschillen zal werken. Hoewel....een soort "game"?.... Dat je tomaten mag gooien...

Hum.

Aan het tijdstip kun je dan plusminus zien wie je in feite te grazen wilt nemen.

Haha... nog even en ik stel het de mods voor.

Echter ik vrees dat het mensen eigen is direct te reageren op iets wat ze niet zint. En dat kan negatief zijn. Kwaadaardig zelfs.

Ja het is belangrijk om het goed te duiden.

Ja: er is nu eenmaal drama verbonden aan onze problematiek en Ja: mensen reageren niet hetzelfde. Maarre : wat je naar buiten brengt... in de wereld zet is best een verantwoordelijkheid - vind ik

Zeker in deze virtuele wereld. Je kunt namelijk niet zien wat en hoe en of je misschien beschadigend bezig bent!!

Verantwoordelijk dus.

Ik zie dat sommigen dit niet hebben.

Mogen ze nog zo droog staan of weet ik wat hebben overwonnen.... pff. Beschaving is daar toch nog niet geheel nedergedaald. ... Mij best. Negeer het maar zo goed als het kan.

Het maakt wel dat ik me minder thuis voel hier. We gaan voorbij aan de feitelijke doelstelling. Want een schop onder je kont is iets anders dan je reinste wantrouwen.

De mensen die negatief en naar zijn... ze weten dat....

Daar is nog wat te leren voor hen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze fixeren zich op 1 persoon Mootje. Dat anderen er last van hebben interesseert hun niet. Het gaat zo ver dat iemand zelfs op zijn profiel steeds een "boodschap" voor mij heeft. Misselijk figuur bijvoorbeeld. Gisteravond dom dom dom :D. Vraag je je af wie er nu dom is. Waarom ben ik dom? Dagtaak om mij de hele tijd te volgen is voorbij? Ik ben niet dom. Het forum is voor iedereen. Als mensen er last van krijgen er om weg blijven moet ik slim zijn. Negeer het kreeg ik als advies. Het valt niet te negeren. Wat ik ook doe wat ik ook zeg telkens komt er weer een steek. Ik wil me kunnen uiten. Niet bij elk woord dat ik typ nadenken of ik dat wel neer kan zetten. Ik breek harten werd er gisteren gezegd. Mijn God alsjeblieft zeg. Als ik vertel dat ik het lastig vindt om alleen te wonen krijg ik een lading stront over mij heen. Als ik vertel dat ik het moeilijk heb moet ik een echte vent zijn. Dit gaat verder dan gezonde kritiek hebben. De bekende schop onder je kont die je verdient. Dit is iemand onder uit trappen. Net zolang tot hij niet meer op staat. Bewust iemand willen beschadigen. Ik hoop dat de rust nu wederkeert op het forum. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lars,

Ik snap dat je het niet kan negeren! Los van het wantrouwen richting nieuwelingen, ben jij inderdaad de sjaak.

Je hebt eerder aangegeven te vertrekken, de tijd zal leren of je dat doet.

Gelukkig ben je iig nog in staat om op te staan en verder te gaan! Ik wens je heel veel succes met je reis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar slaat dit op Mootje. Eerst zo'n draadje starten en dan denken dat je dat eigenlijk niet had moeten doen.

Denk dan voortaan alsjeblieft 2x na. Of tel eerst tot 10.

och, er zijn ergere dingen. Je moet dingen proberen af en toe om erachter te komen of iets werkt of niet..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Rosa: ik vind je reactie behoorlijk pittig en begrijp niet goed waarom.

Omdat ik net een mens ben kan het zijn dat ik ergens 3 keer over na heb gedacht, tot 12 heb geteld en een dag later een andere invalshoek zie.

Die andere invalshoek neemt mijn gevoel niet weg. Misschien is het voor jou niets maar in mijn bericht aan Smart zat een stuk kwetsbaar opstellen.

Dat ik dingen moet leren, staat als een paal boven water. Wat ik nu geleerd heb, is dat ik mezelf beter niet kan laten zien. Of dat een wijze les, vraag ik me af.....

Ik neem aan dat dat niet de bedoeling is. Daar reageerde je ook niet op maar zo vliegt hij wel bij mij binnen. En ja, dat ligt voor een groot deel bij mezelf. Wat ik al aangaf, ik heb nog genoeg te leren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...