Gast Geplaatst 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 Nog even over de meeting. Het is niet makkelijk voor mij. Wat me vooral bij is gebleven is je hoeft niets te beloven aan wie dan ook of aan jezelf. Concentreer je op vandaag het eerste glas niet te drinken. Lukt het niet per dag dan deel je de dag maar desnoods per 5 minuten. Per dag elke dag weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 Sterkte Tom. Ik hoop dat je kunt slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 maar een appie sturen lukt inmiddels Ik laat me niet zomaar sturen hoor Toine lady jane en Jootje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 Hoi allemaal, druk met regelen en gelukt Ik ga vrijdag naar mijn broertje en ik ga een scooter ophalen dagpact geslaagd nu naar bed, morgen vroeger weg truste tot morgen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 Wat goed Lars. En zo morgen weer! Basta bedankt voor het toevoegen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 mooi Appie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 Hoe zet je je hoofd uit als die helemaal overloopt? Ik probeer nu al een tijdje de slaap te vatten, zelfs al een halfslachtige yoga oefening maar de gedachtenmachine wil even niet uit. Dat was precies het soort moment dat ik vroeger wegzoop, maar ik heb niet eens trek want ik weet dat mijn hoofd dan pas echt op hol slaat.. dan maar een beetje bijlezen en schrijven, er zijn ergere dingen dan wakker liggen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 Meld me droog af voor het dagpact. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 halfslachtig wil het ook vast niet lukken Tom maar dan maar een flinke wandeling? Of een beker warme melk met honing/anijs (jeghh ) thriller lezen in bed, comedy central stand up comedian kijken Sensoor bellen of nog even hier blijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 Sterkte, tomtom. Fijn dat je niet drinkt! Ik meld me droog af na een film (Kollektive) waarin non-stop door iedereen werd gedronken en gerookt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden