Spring naar bijdragen

Zaterdag 16 april


Momentum

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen,

 

Wat een zorgen Rosa! Ik hoop dat je eruit komt met je zoon!

 

Jan: gefeliciteerd!!

 

Hier veel wind en donkere wolken... guur lijkt het. Langs het sportveld staan hoef

ik gelukkig niet.

Straks een paar uurtjes werken.

Nu in huis wat doen.

Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje, ik las net nog even het staartje van de dagdraad van gisteren, het gaat niet goed met mijn zoon. Hij heeft het precies 2 dagen volgehouden.

Ik betrapte hem donderdag weer samen met een vriend van hem. Ik was net op tijd. Ze zaten in de schuur.

Binnenkort hebben we weer een gesprek.

 

Ai das minder  :( 

Maar waarschijnlijk zal hij het ook met vallen en opstaan moeten leren?

Mijn alcoholverslaving is eigenlijk voortgekomen uit een veelvuldig wietgebruik. 

Het één kreeg ik moeilijker te pakken op een moment en het ander vond je overal. En voor ik het wist dronk ik elke dag.

Dat geldt natuurlijk niet voor elke gebruiker maar toch maar uitkijken.

Misschien groeit ie er ook wel uit. Andere vrienden...een leuk liefje...

Goed dat je het bespreekbaar houdt!

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twijfelde vanochtend even aan het dagpact.

Heb me er 2 dagen niet aan gehouden, dus wat heeft het dan voor zin dacht ik.

Maar goed, weet nu echt zeker dat ik niets ga drinken vandaag, dus zet ik mezelf er toch maar weer bij.

 

Heb voor mijn doen, 2 hele spannende dagen gehad

Heb een wandelreis naar Oostenrijk geboekt

Helemaal in mijn uppie, met de bus

Is een singlereis en pas in juli.

Vond het zooo eng om te doen, en nog enger om het ex te vertellen, want ging al die jaren nog met hem samen.

Maar wil zo graag eens wat los komen, zelf eens wat ondernemen, de stoute schoenen aan trekken en me niet zo afhankelijk opstellen steeds

Duss..ja, dan wordt de spanning me blijkbaar teveel, en ga ik daar toch weer op drinken.

 

Weet alles al, stom,stom en zo, en helpt je toch niet, maar ja gedaan is gedaan he.

Nu maar weer met goede moed verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Gipsy,

 

"Spud ik heb je gemist" vond ik tot mijn verbazing wel heel erg leuk om te lezen. Ik mag dat namelijk niet leuk vinden van mezelf omdat ik me dan beter moet gaan voelen over de rug van een ander. Heel gek maar je hebt soms wel bevestiging nodig, dat je oké bent en die bevestiging vond ik in jou woorden.

 

Dus heel erg dankjewel, voor jou reactie.

 

Ik ben nog steeds van plan om mijn jaartje forumloos te gaan doen, maar heb nu gemerkt dat dat kan.

Hier is het soms een soap, op mijn werk ook, bijna vergelijkbaar dus ik gebruik nu daar wat ik hier geleerd heb. En kom ik met meer kennis hier als ik weer mee ga doen.

 

Bedankt voor de ruimte die ik mag nemen.

 

En verders gewoon goed gaan allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Fleurtje dat ken ik. Veelvuldig blowen,daarmee stoppen en vervolgens je joint inruilen voor dagelijks drinken. Precies zo is het mij ook verlopen. Heb trouwens ook hele periodes zonder probleem het drinken kunnen laten als ik mijn joint maar had een paar keer per dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...