Nadia Geplaatst 13 april 2016 Rapport Share Geplaatst 13 april 2016 De prak zit er weer in, kopje thee staat klaar en alweer een droge dag. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 april 2016 Rapport Share Geplaatst 13 april 2016 Gaat goed he Nadia ! Wat is het toch jammer, dat het zo vreselijk stil is de laatste tijd op het forum smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 13 april 2016 Rapport Share Geplaatst 13 april 2016 Ja, het is rustig...en toch heb ik ook hier wel weken meegemaakt dat het dagpact veel kleiner was. Ik zelf ga wel goed, níet geheel gedachtenvrij, maar geen alcohol is wel normaal nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 april 2016 Rapport Share Geplaatst 13 april 2016 Dat duurt nog wel een poos hoor, voordat je geheel gedachten vrij bent. Dat ben ik ook nog echt niet. Maar we drinken niet, dat is het belangrijkste toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daantje Geplaatst 13 april 2016 Rapport Share Geplaatst 13 april 2016 Hier ook weer een goede dag. Dochter is er ook met haar vriend. Vriendje gaat zo weer weg natuurlijk hahaha en mama krijgt nog even een schouder nek massage Lekker ontspannen dadelijk het bed in den k ik dan . Maar gaat tot nu vrij soepel moet ik zeggen op het slapen na dan. Nu gaan we nog even een lekker kop thee pakken. Slaap lekker voor wie al gaat slapen . smart en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 april 2016 Rapport Share Geplaatst 13 april 2016 Meld me droog af Welterusten smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daantje Geplaatst 13 april 2016 Rapport Share Geplaatst 13 april 2016 En ook ik meld me droog af voor vandaag. sweet deams smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 april 2016 Rapport Share Geplaatst 13 april 2016 Ik meld me ook weer droog af voor het dagpact. Slaap lekker smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 april 2016 Rapport Share Geplaatst 13 april 2016 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden