Spring naar bijdragen

Daten na een succesvolle periode gestopt zijn


erik

Aanbevolen berichten

goed om jullie openhartige verhalen te lezen

een goede voorwaarde is inderdaad stoppen met je verslaving en langere

tijd nuchter te blijven anders is het sowiso onverstandig.

toch blijft het moeilijk veel dates knappen af op

het verleden en verbergen is voor mij geen optie, twee avonden in

de week aa -bezoek  is iets waar je wel open over moet zijn.

verder heb ik een moeilijke keuze

ik zoek mensen die net als ik niet roken en van wandelen en eenvoudige dingen kunnen

genieten. in het het uitgaansleven voel ik me totaal niet thuis.

en ja ik ben het er mee eens , je kunt ook te krampachtig zoeken.

maar om jaren lang mezelf eenzaam en verloren te voelen is ook niet alles.

verder heb ik enorm genoten van mijn laatste lat-relatie, we zagen elkaar in de weekenden en

door de week waren we gewoon ieder op zijn eigen plek.

ze was helaas niet de ware en na de verliefdheid was de relatie helaas over.

ook speelt bij mij het probleem dat ik geen enorm inkomen heb en geen gekke dingen kan gaan doen

maar we houden moet en leven nuchter verder in de hoop opnieuw gelukkig te kunnen worden in de liefde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Waar ik benieuwd naar ben: op dates en dergelijke is het natuurlijk voor niet-alcoholisten heel gewoon om een of meerdere glazen te drinken. Nu valt het niet per se op wanneer je niet drinkt, zeker niet als je nog moet autorijden, maar wat ik me afvraag, na hoeveel dates vinden jullie dat je het alcoholprobleem moet vertellen? Enerzijds zou ik zeggen niet te snel, want het schrikt af, anderzijds is het natuurlijk wel een wezenlijk onderdeel van je persoonlijk leven. 

 

Wat vinden jullie? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet drinken past in mijn ogen heel goed in het kader van gezonde leefstijl van goed voor jezelf zorgen. Zowel fysiek met voeding en sporten als qua zelfontwikkeling op emotioneel vlak. Het hoeft geen zwaar verhaal te zijn....Het is een succesverhaal waar ik heel trots op en gelukkig mee ben. Ik vertel het regelmatig aan mensen.

Daten doe ik gelukkig niet meer. Wat wordt je daar een partij ongelukkig van zeg...dat focussen op wat er niet is en geluk in een ander zoeken. Afgelopen maanden aan mezelf werken was stukken nuttiger dan daten. Ben er stukken gelukkiger met mezelf van geworden.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...