lady jane Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 (bewerkt) ik ben gisteren gebeld door tel.nr. (0)38649472314 2 x overgaan en de lijn was dood. Nieuwsgierig en netjes opgevoed als ik ben, belde ik meteen terug; melding U staat in de wacht. Gauw afgemeld en gegoogled; blijkt een Sloveens nummer dat als een 0900 nr. werkt; het ons mij/ons tussen de 1 en 2 euro kost en vergeet je snel het gesprek te be-eindigen dan loopt het snel op. Nooit terugbellen dus, dan heb ik leergeld niet voor niets betaald☺ http://www.telegraaf.nl/binnenland/25343379/__Dure_spooktelefoontjes__.html 8 maart 2016 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 Wat ik doe is met een app als Blacklist (android) delen van nummers toevoegen die ik niet wil zoals Nigeria...... ik heb nu +248? en +88? geblokkeerd want daar had ik last van en nu totaal niet meer. Alle nummers die beginnen met +248 worden tegen gehouden. Kan hiermee geen enkel nummer uit Nigeria ontvangen en dat vind ik prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 dat is een goede tip ik werk alleen niet met apps Maar krijg van iedereen nu de tip om onbekende nummers gewoon niet op te nemen laat staan terug bellen. Iedereen in mijn netwerk weet zowiezo dat ze beter kunnen mailen en desnoods de voicemail kunnen gebruiken. Ik moet dus mijn nieuwsgierigheid leren bedwingen. Voor mij was het de eerste keer zo'n telefoontje, dus ik wist niet dat anderen hier al langer last van hadden. leergeld dus☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 9 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2016 Je heet dan ook niet voor niets Aagje hè? ❤️ lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden