Skip Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 Wat leuk .. Lees ineens van alles waar ik ook een paar jaar mee bezig ben Er is een nondualiteit app met podcasts ( Paul smit en Patrick kicken) Interviews met allerlei mensen over dit onderwerp Ook vind je daar een radio zender met meer dan 500 uur " praten over niets" Ik luister elke dag Slaap lekker Yogajuf en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 Goedenavond Hier nog steeds droog (dag 10) Even snel de dag draad doorgelezen,zag dat ik gemist werd. Heb het heel druk op het werk,te moe om te lezen of te schrijven. Wijfie sterkte en Beterschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 Mooi onderwerp he Skip! Wow zeilbootbewoner: je gaat GOED!! (aan het werk? Man man, ik ben nog immer aan het kloojoojen met de ebooks. Moet nodig afsluiten, wil morgen bijtijds op. Vandaar even een snel welterusten, ook weer zonder te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 Goedenavond Hier nog steeds droog (dag 10) Even snel de dag draad doorgelezen,zag dat ik gemist werd. Heb het heel druk op het werk,te moe om te lezen of te schrijven. Wijfie sterkte en Beterschap Welterusten iedereen Hoi ZBB, Je gaat keigoed zeg. Als een speer. 10 dagen is een groots gebeuren. Chapeau! en houd vol hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 8 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2016 Wat leuk om te lezen dat thema's uit Vrij en nondualiteit en de film alles over niets (die ik nog moet kijken) op de dagdraad. Mooi om te beseffen dat dit soort thema's meerdere mensen aanspreken. Hierover van meningen delen vind ik waardevol. Monster en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden