Meya Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Hoewel ik me mijn 1000ste post nog kan herinneren heb ik niet zo veel met grote ronde getallen. Maar Jane-Bolletje is inderdaad wel zout zeg... Heb je niet de neiging er 18 postjes aan te wijden Nancy? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 oei Nance Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 jij weet zeker Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 dat ik Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 van winnen Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 houd Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 houd Monster en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Hahahaha !!! Goed gedaan, Jane! En die actie van Monster vind ik ook een goeie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Hoewel ik me mijn 1000ste post nog kan herinneren heb ik niet zo veel met grote ronde getallen. Maar Jane-Bolletje is inderdaad wel zout zeg... Heb je niet de neiging er 18 postjes aan te wijden Nancy? Dat durf ik niet Meya, dan neem ik zoveel ruimte in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Ik moet vaak grinniken als ik hier op het forum zit. Maar nu zit ik echt te schuddebuiken van het lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 @Nancy, ik zeg meid, gooi de schroom van je af en ga lossss... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Ja als Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 Meya het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 dan goed vindt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 ga Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 er Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 en Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 ja, lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 dit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2016 mijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden