Mai Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 We slapen al heel lang apart Mai. Al jaren. Oh, oke Lars Got work to do Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Ik ga ook mijn spijkermat op zoeken, een mens moet wat zonder sex of oorlog. Ach mijn matje is zo gek nog niet....... lady jane, Mai en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Zo vroeg ze, vanuit het niets Waarom zijn jullie ooit gescheiden? Ja waarom Ik heb een nieuw leven ook daarin maak ik keuzes Er is geen waarom Alleen ego Daarin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Geniet een beetje veel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Die nieuwe wending van bed opeisen maakt het weer soapachtig spannend. Morgen teruglezen....... smart, Mai en Monster reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 (bewerkt) Met andere woorden: Don't take yourself so goddamn seriously Of dus eigenlijk wel Maar alsjeblieft met een knipoog Je bent scherp Erik. 19 februari 2016 bewerkt door Mai smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Hoi Had! Goed je te lezen altijd Nuchter en begaan als (H)a(d)ltijd "Don't try Do Or do not There is no try" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Nog een "better called saul" Dan te vlo-kiste Dag lieve mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Wat een triestheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 (bewerkt) Waar? Uit talloos veel meloenen? Deniettriestejoep 20 februari 2016 bewerkt door haddock smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden