Skip Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Ik vond het al lastig om iedereen uit elkaar te houden maar nu snap ik t helemaal niet meer. Maar misschien hadden ze daar in de Griekse oudheid ook al last van want daar komt de tegeltjeswijsheid : " ken u zelve " vandaan Nou en mezelf ken ik redelijk denk ik Dan hou ik me daar maar aan vast. smart en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Ben nog wel even nieuwsgierig. Destijds was er een Fleur en een Fleurtje. Wie ben jij truus, die van de kaakoperatie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Sjo, en nu kost het me dus moeite om geen borrel te gaan kopen. Maar dat ga ik niet doen. Mooie tekst voor mijn 1000ste bericht hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Gefeliciteerd! Vind het echt knap hoe je het doet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 En ik neem een borrel. Voel me echt kut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Ik ben gewoon te naïef. Doe ik bewust. Ik ga altijd uit van het goede. Mss moet ik dat maar eens veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Lieve Feur/truus, welkom terug Hopelijk word je eerlijkheid niet afgestraft door moderater. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Oke iedereen verdient een nieuwe kans, maar niet onder valse voorwendselen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Lieve Feur/truus, welkom terug Hopelijk word je eerlijkheid niet afgestraft door moderater. Eerlijkheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 RosaWaar zie jij het oneerlijke in?Omdat ik niet meldde wat mijn eerdere nick was? Is dat wie ik ben? Niet meer dan een nick?Ik gaf net aan dat het niet anders kon omdat ik een eeuwige ban heb.Hoe zou jij het aanpakken dan? Meya, je hebt me tweemaal gemeld als ik het goed begrijp?Je kan me niet kennen. Je maakte voor zover geen deel uit van het forum toen ik hier aanwezig was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Het oneerlijke is, dat je na herhaaldelijke vragen van forumleden geen eerlijk antwoord gaf, je bleef vaag en ontwijkend. En hoe ik het zou aanpakken na een eeuwige ban? Ik krijg nooit een eeuwige ban. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 En waarom kan je nu wel opeens melden dat je "onze" Fleur bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Bedankt Fietje en Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Lekker hoog knuffelgehalte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Ik hoop het voor jou Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Voor alle duidelijkheid. Ik ben nooit Fleur geweest. Dat is iemand anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Antwoorden vind je in mijn postings Rosa Het is een kwestie van ze te willen lezen.Soit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Je was Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Doe maar weer lekker vaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Klavertjevier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 (bewerkt) Als ik een eeuwige ban had dan had ik wel stil gestaan bij al die mensen die voor hun verslaving dit forum nodig hebben maar de toegang ontzegt is. Een heel zware straf, waarbij ik me afvraag wat je dan gedaan moet hebben. Maar het voorbeeld, 10 bankovervallers die allemaal hun tijd uitzitten en een die is zo slim om te ontsnappen. Ergens vind ik dat oneerlijk want 1 komt ergens mee weg waar de andere voor moeten brommen. Maar ik snap het dilemma wel, iemand met een eeuwige ban die moet doen alsof diegene niemand kent, geen verhalen kent en mag nooit prijsgeven wie je eerder was. Is dat eerlijk? Volgens mij moet je toch altijd eerlijke antwoorden naar frummers geven. En niet pas na weken maar meteen. Wat het gevolg daar ook van is. 14 februari 2016 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Ik ga me er niet meer druk om maken. Houdoe, of zoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Eeuwige ban oké. Maar dan indedaad van het begin af aan eerlijk zijn over wie je bent of was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Rosa, ben je er nog? Laat je je níet van je pad brengen door wat er gebeurt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2016 Ben er nog. Maar wel helemaal van streek, verdrietig,weet niet hoe ik het omschrijven moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden