pam Geplaatst 25 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2013 Hallo iedereen, Aangezien ik binnenkort, 5 augustus, word opgenomen voor een detox behandeling ben ik gaan zoeken op het internet en kwam ik terecht op deze site. Ik wil mij graag voorstellen, mijn naam is Pamela en ik drink vaak iets teveel. Ik weet niet zo goed hoe ik mij goed kan voorstellen, maar ik weet wel dat ik mijn a.s. opname super eng vind!!!! Dus bij deze de vraag, zijn er mensen die willen kletsen en ervaringen kunnen deleen??? Met andere woorden, wie heeft ervaring hierin en wil mij helpen????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2013 Welkom Pam! Ik heb geen ervaringen met een opname maar wel met drank en stoppen met drank. Als je vragen hebt of steun nodig hebt, schrijf dat hier en er zal altijd wel iemand voor je zijn, misschien a la minute, maar toch meestal wel snel. Er nis hier veel ervaringsdeskundigheid, behulpzaamheid en ook mensen die wel ervaringen hebben met opnames. succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2013 Goeie morgen Pam en welkom op ons forum, Tuurlijk is het eng om opgenomen te worden, je kan dan niet meer drinken en moet alles nuchter ondergaan, dus alle gevoelens die je altijd weg gedronken hebt, komen nu naar boven. Het is een vreemde omgeving, nieuwe mensen om je heen enz. Maar belangrijk is dat je hulp krijgt, het niet meer alleen hoeft te doen. Je gaat werken aan een heel nieuw leven. Je zegt, ik drink vaak iets teveel, maar als je iets teveel drinkt, word je niet opgenomen meid;) Ikzelf ben 3 keer in m'n leven opgenomen en het is mij heel goed bevallen. Al deze ervaringen hebben geholpen om te komen waar ik nu ben, drie en een half jaar alc. vrij. Ga er maar van uit dat het alleen maar bij draagt tot een heel fijn leven en dat het goed voor je is. Heel veel succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2013 @ Pam, Welkom hier. Wat Bol zei viel mij ook op: bij iets teveel word je niet opgenomen, denk ik. Hier hoef je je niet te schamen. Mensen die hier komen hebben allemaal een probleem met alcohol, al zijn de redenen misschien anders, of het soort drinken. Erkennen dat je een probleem hebt, is de eerste stap nar herstel. Ik ben nooit opgenomen, dus wat dat betreft kan ik je niet helpen, maar er zijn er hier genoeg. Misschien kan je je vraag herhalen in onze virtuele huiskamer, op de dagdraad, ditjes en datjes. Van diverse mensen heb ik begrepen dat ze het wel moeilijk vonden, zo 'n opname, maar dat het tegelijkertijd een turbo-start was, op weg naar een leven zonder drank. Ga ervoor. Geef jezelf die kans en blijf hier komen. Als het niet kan tijdens de opname, dan daarna. Veel succes. Heb je trouwens een relatie, Pam, wel of niet kinderen, hoe oud ben je? Dit bepaalt soms ook je situatie. Je hoeft hier helemaal niet op te antwoorden hoor, alleen als je dat wilt. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mammamiek Geplaatst 27 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 Hoi allemaal, Ik ben vandaag nieuw hier en zoek ook een maatje,ik weet nog niet zo goed hoe alles werkt en moet dat nog ff uitvinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 Goeie morgen Mammamiek, Op het draadje Wie is Wie kun je bovenaan rechts een nieuw onderwerp aanklikken, daar kun je je voorstellen en wat vertellen over jezelf als je dat wilt. Verder zie je in het rijtje "ditjes en datjes de dagdraad. Op de laatste pagina zitten wij. Dat is onze virtuele huiskamer en daar vertellen we wat we zoal die dag doen of wat we mee gemaakt hebben. Kijk maar eens op je gemakkie hoor, dat leer je vanzelf. Welkom op ons forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Goedemorgen Pamela, ik heb diverse opnamen gehad, jaren geleden gelukkig. De laatste was in 2009 in het U-Center in Epen, super de luxe ding, tot sauna en zonnebank toe. Je hoeft niets te vrezen hoor, tja..je zit er niet voor je zweetvoeten dus er wordt wel aan je gesleuteld maar daar kom je voor. Ik kreeg wel goede begeleiding en een prettige verslavingsarts waar goed mee te praten was. Maar helaas ook daarna viel ik wéér terug in m'n oude patroon. In 2010 ben ik gestart met Baclofen en ik moet zeggen een "wonderpil", ben nu 3 jaar al verlost van de alcohol zonder afkickverschijnselen in het begin. Je zou kunnen vragen of zij dat ook voor willen schrijven en daar gelijk mee beginnen, ongeacht welke kliniek jij ook zit. Het is maar een idee ! Succes in ieder geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Ja, ja IETS teveel. Het is belangrijk voor jezelf in ieder geval toe te geven dat je veel te veel drinkt. Anders krijg je niet zo'n opname. Schaam je alsjeblieft niet. We hebben allemaal teveel gezopen. Het is geweldig dat je er iets aan gaat doen. Het begin van een nieuw leven. Wees niet beng. Ik heb geen ervaring met opname. Maar ga er vanuit dat alles er daar op gericht is je te helpen. Geef je over. Stort je er helemaal in. Heb vertrouwen. Veel moed en sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden