pam Geplaatst 25 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2013 Hallo iedereen, Aangezien ik binnenkort, 5 augustus, word opgenomen voor een detox behandeling ben ik gaan zoeken op het internet en kwam ik terecht op deze site. Ik wil mij graag voorstellen, mijn naam is Pamela en ik drink vaak iets teveel. Ik weet niet zo goed hoe ik mij goed kan voorstellen, maar ik weet wel dat ik mijn a.s. opname super eng vind!!!! Dus bij deze de vraag, zijn er mensen die willen kletsen en ervaringen kunnen deleen??? Met andere woorden, wie heeft ervaring hierin en wil mij helpen????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2013 Welkom Pam! Ik heb geen ervaringen met een opname maar wel met drank en stoppen met drank. Als je vragen hebt of steun nodig hebt, schrijf dat hier en er zal altijd wel iemand voor je zijn, misschien a la minute, maar toch meestal wel snel. Er nis hier veel ervaringsdeskundigheid, behulpzaamheid en ook mensen die wel ervaringen hebben met opnames. succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...