ronja Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 Walrus is wel lekker knus zo een koffer maar beter niet afsluiten als je er in slaapt , slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 meld me droog af, lars, sterkte, hoop dat je beetje slaapt en dat het morgen ietsje beter gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 Meld mij ook droog af welterusten voor iedereen fijne dromen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 Fruitvlieg... hoe ist? Vertel je iets meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 weer geen tijd gehad echt wat te schrijven, wel een mooie AA meeting gehad Welterusten allen.. Thomas smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 (bewerkt) Mag ik het licht vanavond uitdoen? Ik heb het idee mezelf wat in het licht te hebben gezet... op iedere posting wilde ik graag reageren na 3 dagen afwezigheid. Beetje dwangmatig lief en teveel pleasend... wellicht. (soort van controle...?) Maar... ehm. Toch ook domweg betrokken en ook erg getroffen hier door alle meelevendheid met frummers die het moeilijk hebben. Het forum werkt mooi momenteel, echt wel. Goeie vibraties.... waauw Sorry, alsof het nu lijkt dat ik me ergens boven verhef, nee. Wil het gewoon kunnen zeggen!! MOOI! welnu, ik was al een tijdje moe. Nu nog moeier. Welterusten! :musicnote: ps: wist dat ik verslavingsgevoelig was.... ook aan dit forum.. 13 januari 2016 bewerkt door smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2016 Waarom trouwens toch altijd van die (innerlijke) oordelen waardoor ik me in de verontschuldig modus moet zetten? Brr. stop/slaap/punt/dag is voorbij Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden